Gå til innhold

Ønsker og forslag for Gamer.no-serverne


Anbefalte innlegg

Du har et poeng Fagerhaug. Jeg påstår ikke at det å være admin nødvendigvis er en enkelt jobb, men man burde kunne forvente at de som er admins på servere og da spes. serverne til mer kommersielle websider som gamer.no faktisk har et snev av oppdragelse ovenfor andre folk.

 

Senest igår var "lett" igang igjen, slapper og står i mot en annen person på servern som kaller seg for lett og whiner på at ingen skal fakenicke HAN for han er jo admin. Siden han er admin burde han kanskje ta seg sammen og spille med Gamer.no tag som det står i den opprinnelig serverposten at admins skal og IKKE fakenicke selv og når han da attpåtil presterer og be folk holde kjeft fordi man reagerer på admins oppførsel, ja vel - la meg si det sånn, du høster hva du sår.

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter på en demo som viser måten hvordan "Lett" turer frem på. Bla kom det en inn med ett nick som kanskje ikke var helt passende. Hvorpå admin(lett) ga beskjed om å få bytta nick. Greit nok, fair and square... Men så bytter personen nick til "Jeg er homo". Noe admin ikke likte, så han måtte bytte igjen. Enda alle andre spillere på serveren sa det var greit, det kalles vel diskriminering? Hadde jeg bytta nick til "Jeg er hetro" hadde jeg nok fått beholdt nicket.

 

Litt senere uti demoen sier "lett" klart ifra "Ikke tro det er noe morro eller lett å være admin". Da burde det vel ikke være vanskelig for dere i Gamer å fjerne han fra å være admin? Spesiellt når han ikke liker det no særlig, og pga det lar han det gå utover gud og hverman virker det som.

 

Nei, skjerpings på admins Gamer! Dere er såpass komersielle at dere burde klare bedre.

Skuffet...

Endret av Poizon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har vært på fotballkamp, forberedelser til konf osv.. Skal se på den om 30 min, ok?

 

Kommer inn og spiller litt med dere. Snakkes der :D

 

EDIT: Lager guide om hvor man skal legge skins atm.. Det kan sikkert vente til i morra :p

 

EDIT2: Den permbannen var ALT for hard!!

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Ja, og det er flere bans ute å går av det kaliberet. Men er du ikke enig i at "jeg er homo" saken kan virke diskriminerende? Du så jo at alle andre mente det var greit. Og den generelle tonen til admin. Admins skal skape litt hygge og morro. Det der blir bare kjedelig, og dumt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Begynner å bli lei av å skrive disse innleggene folkens.

 

 

Skaff flere og mer seriøse admins som vet hvordan man skal oppføre seg. I dag f.eks var det en som nektet å flytte seg ut av spawn (terror på dd2). Dette resulterte i at rundene gikk ut av tid og at folk ble jævla irritert. Dette er et prima eksempel på at dere bør ha flere admins og en eller annen admin kommando for at spillere skal få kontakt med admins.

 

 

Herregud... Kan virkelig ikke fatte at dere har slike admins som kritiserer spillere når de gjør noe dumt. Greit nok om det er konstruktiv kritikk, men er jo ikke akkurat det. For to øyeblikk siden så ble en random player knivet og to admins (som jeg vet var det i alle fall) begynte og le av han og kalle han noob. Senere så var det en som var så uheldig at han gikk fra bomba mens han jaget en annen spiller, så defuset CT bomba og admins gjorde det samme. Spamme noob i caps lock og si hvor dårlige andre var.

 

 

 

Skjønner ikke hvorfor dere ikke gjør noe med det.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

w00t? Jeg spilte på det tidspunktet mener jeg og huske.. Jeg kalte da aldri en noob?!?

 

:-/

 

EDIT: Jeg spilte kl. 18 tror jeg..?

EDIT2: Ifølge steam friends recent games, var den jeg sists spilte med for 5 timer sia. Før der 6 timer. Kanskje jeg ikke var der alikavel..

 

EDIT3: Leif

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
w00t? Jeg spilte på det tidspunktet mener jeg og huske.. Jeg kalte da aldri en noob?!?

 

:-/

 

EDIT: Jeg spilte kl. 18 tror jeg..?

EDIT2: Ifølge steam friends recent games, var den jeg sists spilte med for 5 timer sia. Før der 6 timer. Kanskje jeg ikke var der alikavel..

 

EDIT3: Leif

vi tar det på MSN.

 

 

Si meg, hvordan kom dere fram til å gjøre "lett" som administrator?

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ved at han oppførte seg bra på serverene som jeg har sett, men så som du kanskje har sett er jeg også ganske uaktiv atm og veit ikke så mye om oppførselen til moderatorene.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...