Gå til innhold

Ønsker og forslag for Gamer.no-serverne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Om jeg klarer å lage en config, og gjør alt klart, så skal serveren nok komme i gang.. Men jeg har ikke mye erfaring med 1,6, så dette blir nok litt vanskelig.. Derimot kan jeg jo spørre om hjelp, og ihvertfall gi ut et utkast til ueland..?

 

Natta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har han på Msn. Han jeg kommer til å _spørre_ om hjelp, men om han har tid, er en helt annen sak. Han sa også nei takk til å være admin for gamer.no sine spillservere, blant annet pga han ikke har tid / mange andre servere å passe på. ;)

 

Men jeg setter nok først i gang til helga / neste helg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Nå får ikke jeg gjort mye.. Jeg tenkte jeg skulle fikse 1,6 serveren, men her ser du at Ueland vil ha noen over 16 år.

Jeg har heller ingen erfaring med Linux, så får ikke gjort noe.

 

Jo - jeg har prøvd å få tilgang til det, lagt opp alternative kommandoer (Jooakim har hjulpet meg), men ikke komt igjennom. Om ikke 1,6 serveren blir fikset rimelig raskt kommer jeg til å spørre igjen. :)

 

Det med en server til oppe er sikkert mulig, men da må vi få fiksa de andre serverene først :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet-3t93k9

De har netopp fått tilgang til serverene.. Dessuten er ueland borte, og vi har problemer med å finne et tidspunkt der vi alle er på. (Det meste må jo skje på natta / morran når det ikke er folk som spiller.)

 

Vi PRØVER å fikse det.. Bare vent.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg syntes B-real bør fjernes fra listen over admins asap!

 

Makan til person som har gått over styr med admin rettigheter skal du leite lenge etter.

 

-Kicker folk fordi de ikke har riktig rates(raten dems skal visst ikke stilles inn etter dems nett og routing)

 

-Spammer "rcon Say_all" med ting som "Helvettes blokker" osv.

 

-Gjør ikke objectives (defuse osv) Men slapper gladelig alle andre som ikke defuser.

 

Syntes det er litt userriøst av gamer.no å ha sånne admins på serveren.

 

Men det er bare min mening (Ikke ban meg for å ha sagt meninga mi nå da :roll: )

Lenke til kommentar
-Kicker folk fordi de ikke har riktig rates(raten dems skal visst ikke stilles inn etter dems nett og routing)

Dette er server-reglene. Og de som blir kicket/ban for rates har helt totale gale rates.

-Spammer "rcon Say_all" med ting som "Helvettes blokker" osv.

Jeg ble irriteret og sa det med "say all ja".

-Gjør ikke objectives (defuse osv) Men slapper gladelig alle andre som ikke defuser.

Ja jeg hadde jo virkelig sjangs på å klare å defuse når det var meg igjen mot 7-8 terror. Ville ikke har rukket å defuse uansett med mindre en hadde speedhack eller lignende og det vet du likså godt som jeg.

Syntes det er litt userriøst av gamer.no å ha sånne admins på serveren.

Men det er bare min mening (Ikke ban meg for å ha sagt meninga mi nå da :roll: )

Nei det skal du da ikke bli.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
-Gjør ikke objectives (defuse osv) Men slapper gladelig alle andre som ikke defuser.

Ja jeg hadde jo virkelig sjangs på å klare å defuse når det var meg igjen mot 7-8 terror. Ville ikke har rukket å defuse uansett med mindre en hadde speedhack eller lignende og det vet du likså godt som jeg.

Det er public, skader ikke å prøve.

 

Men må si meg enig, finn heller admins som dere vet er modne og flinke. Har ikke spilt på Gamer.no-serverne for jeg har liksom samme erfaring som Poizon.

 

Synes dere bør teste flere og finne ut om de er seriøse, deretter finne ut om folket faktisk liker adminene (poll etc).

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...