Gå til innhold

Ønsker og forslag for Gamer.no-serverne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Det finnes en som heter cs4.gamer.no - skriv: connect cs4.gamer.no i console, så får du en 1,6 server.

 

Denne jobber Ueland med nå, så den er på bedringenes vei. :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

1.6-serveren virket grei den altså :) hadde fin ping, men det lagget litt når man skjøt. dessuten er det nok de_nuke, de_inferno, de_dust2, og de_train som er de mest populære mapsa. regner med at dere kommer til å reklamere litt mer for serveren når ueland er ferdig?

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ja, nå er serveren under arbeid, og Ueland vil nok se på den litt mer til uka.

 

Vi håper også å få en Office only server på cs:s, men dette må Ueland og teamet ta seg av. :)

Lenke til kommentar

Hva med en skikkelig gungame server?

Som den er nå er den ganske kjedelig.

Det jeg misliker mest er en kill per level. Du dreper en, får nytt våpen og full ammo, dreper en til, osv.

Fordelen med å ha 2 eller 3 kills per level (helst 3) er at da blir kniven flittigere brukt. Mye morsommere å løpe rundt med kniven for å sende andre 3 kills tilbake, samtidig som du går opp en hel level.

Som det er nå hjelper jo kniven omtrent ikke.

 

En del av banene er også alt for mørke. Greit nok for de som bruker powerstrip og slik, men for en mer normal spiller er det bare kjedelig. Det gjorde at jeg stakk fra serveren nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Enig med at den skal ha 2-3 kills før level, da er det knifing som gjelder, og mappen varer i lenger tid. Istedet for at det er første man til 20 kills, går den til rundt 80-90 før mappen er ferdig.

 

DglFactory (tror jeg den heter) er jo helt super til Gg. Den er mørk, ja, men det er jo bare å laste ned powerstrip.. ^^,

De 2 andre mørke banene, er ikke den typen jeg liker, selvom jeg bruker powerstrip på de.

 

::

 

Jeg stemmer ja for 2-3 kills, og ja til å bli kvitt de mørke mappene.. :):p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Jooakim var en av de første Ueland spurte, men dessverre så har Jooakim rundt 30 servere han passer på.

Derimot kan det hende han vil gi oss en hjelpendes hånd til 1,6 serverne da han virkelig har peiling på 1,6? :)

 

EDIT: (Siden prosjektet står stille, ser det ut som.)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...