Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Det finnes en som heter cs4.gamer.no - skriv: connect cs4.gamer.no i console, så får du en 1,6 server. Denne jobber Ueland med nå, så den er på bedringenes vei. Endret 13. oktober 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dere burde vel kanskje reklamere litt mer for nye servere enn kun å nevne det i et par innlegg på CS-forumet. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Tips: Office er ikke det "hotteste" mappet i CS. Og de_dust2 er mye mer populær enn de_dust. Egentlig er ikke noen av cs_-kartene noe særlig populære. I tillegg er 28 slots litt i overkant. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Tja, innen Source så har jo både Hellfragger og CG Office-servere som står fulle til stort sett alle døgnets tider. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) 1.6-serveren virket grei den altså hadde fin ping, men det lagget litt når man skjøt. dessuten er det nok de_nuke, de_inferno, de_dust2, og de_train som er de mest populære mapsa. regner med at dere kommer til å reklamere litt mer for serveren når ueland er ferdig? Endret 14. oktober 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, nå er serveren under arbeid, og Ueland vil nok se på den litt mer til uka. Vi håper også å få en Office only server på cs:s, men dette må Ueland og teamet ta seg av. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva med en skikkelig gungame server? Som den er nå er den ganske kjedelig. Det jeg misliker mest er en kill per level. Du dreper en, får nytt våpen og full ammo, dreper en til, osv. Fordelen med å ha 2 eller 3 kills per level (helst 3) er at da blir kniven flittigere brukt. Mye morsommere å løpe rundt med kniven for å sende andre 3 kills tilbake, samtidig som du går opp en hel level. Som det er nå hjelper jo kniven omtrent ikke. En del av banene er også alt for mørke. Greit nok for de som bruker powerstrip og slik, men for en mer normal spiller er det bare kjedelig. Det gjorde at jeg stakk fra serveren nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Enig med at den skal ha 2-3 kills før level, da er det knifing som gjelder, og mappen varer i lenger tid. Istedet for at det er første man til 20 kills, går den til rundt 80-90 før mappen er ferdig. DglFactory (tror jeg den heter) er jo helt super til Gg. Den er mørk, ja, men det er jo bare å laste ned powerstrip.. ^^, De 2 andre mørke banene, er ikke den typen jeg liker, selvom jeg bruker powerstrip på de. :: Jeg stemmer ja for 2-3 kills, og ja til å bli kvitt de mørke mappene.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kan dere fjerne gg_deagle_factory eller hva den heter? Bekmørk, og skal ikke trenge å installere programmer for å kunne spille en bane. Sånn som det er nå, så spiller jeg heller på andre GG-servere, da det rett og slett blir litt kjedelig. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har aldri hatt problemer med at deagle_factory er mørk, og bruker hverken powerstrip eller har stilt på gammen. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 de_nuke, de_dust2, de_aztec og de_nuke til cs 1.6 serveren =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hmm.. Er litt usikker på hvilke maps som kjører nå på serveren (Spiller ikke 1,6)? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hmm.. Er litt usikker på hvilke maps som kjører nå på serveren (Spiller ikke 1,6)? Office og Dust kjører på 1.6 boksen Forøvrig er CSS #3 endret til en Office only boks nå. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 snart på tide å få fikset 1.6-serveren skikkelig? endre mapsycle til de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_train, og fikse laggen når man skyter? flekke inn amx mod og lignende? er en god stund siden dere fikk opp source-serverene nå, så dere kan vel snart ta for dere 1.6-serveren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Team Fortress2 serverne er faktisk komt lenger enn 1,6 serverne. Vi behøver også 1,6 admin(er).. ? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 jeg kan sikkert være admin. anbefaler dere å sende en pm til joooakim også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Jooakim var en av de første Ueland spurte, men dessverre så har Jooakim rundt 30 servere han passer på. Derimot kan det hende han vil gi oss en hjelpendes hånd til 1,6 serverne da han virkelig har peiling på 1,6? EDIT: (Siden prosjektet står stille, ser det ut som.) Endret 25. november 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 siden han har ganske god peiling fra oppsettet på broadparkgames-serverene, så kan det jo hende han kan hjelpe til med å konfigurere og sette alt skikkelig opp? altså, ikke være admin, bare hjelpe til i startfasen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Send PM / Mail til Stikko om admin søknad, så får han vurdere den. Lykke til. EDIT: Her finner du info om hvordan bli admin. Endret 25. november 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå