steinar2000 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg kunne ihvertfall tenkt meg det. Lenke til kommentar
saximus Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg vet at forslaget mitt om en helt ny vri på gun-game ovenfor kan være litt omfattende, men er det ingen som er enige i at det hadde vært moro? Gamer.no blir i så fall de første til å kjøre den typen gun-game (..i alle fall så vidt jeg vet). Er det noen som vet om noen server som kjører et lignende opplegg? - saximus Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg tror GG ville blitt lettere da, etter som de som er dårlig da ville ha klart flere kills, og gjerne ha dårligere våpen enn de hadde hatt på en standard GG-server. Med flere jevngode på server ville det naturligvis føre til jevnere GG, og en artig tanke. Hvor mye omprogramering som må gjøres aner jeg ikke.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 jeg har erfaring med å administrere gungame og kan godt gjøre som flere her har foreslått. kunne godt tenke meg å bli admin. Lenke til kommentar
saximus Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) kan godt gjøre som flere her har foreslått. kunne godt tenke meg å bli admin. 9102179[/snapback] Mener du det å fikse ny type gun-game? Er det mye omprogramering inne i bildet eller er det en relativt enkel sak? - saximus Endret 20. juli 2007 av saximus Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 det er relativt enkelt, men man trenger ftp tilgang og vite hva man skal gjøre Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Syns det er litt dårlig med liv på dust2 only serveren til tider. Vet ikke helt om det har med at det finnes hundrevis av de fra før, deriblant norske Itavisen, Catchgamer og Hellfragger. Som jeg har sagt før, savner mapvote eller classic map-rotation med de mest spilte bretta. Endret 22. juli 2007 av Bricklayer Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Litt av grunnen er vel at det totalt, på verdensbasis er litt under 2 spillere pr server i cs:s. Det er rett og slett flust i servere og få spillere, så å regne med fulle servere fra dag en er umulig. Stats med en eller annen form for premiering vil sørge for at det alltid er noen på server. (Fører sikkert til cheating også) Lenke til kommentar
saximus Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) så å regne med fulle servere fra dag en er umulig. Stats med en eller annen form for premiering vil sørge for at det alltid er noen på server. 9126060[/snapback] .....eller en helt ny form for gun-game;) Om jeg ikke husker feil, var det noen tidligere i denne tråden som hadde en skikkelig god idé akkurat når det gjaldt det;) Endret 23. juli 2007 av saximus Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 ... og jeg foreslo at jeg kunne gjøre noe med det. Lenke til kommentar
saximus Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) ... og jeg foreslo at jeg kunne gjøre noe med det. 9128972[/snapback] Hadde jeg hatt ansvaret for disse serverene, skulle du fått jobben med en gang DukeCoke;) Jeg stemmer i alle fall for at du skal bli admin! Kan jeg foreslå deg som admin til noen? Jeg skriver gjerne en melding til de som tar avgjørelsen hvis det kan hjelpe! Endret 23. juli 2007 av saximus Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Vi har full kontroll på det tekniske, det eneste vi er på jakt etter er generelle in-game admins, noe jeg regner med Espen har fått en haug med søknader om allerde. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) ... og jeg foreslo at jeg kunne gjøre noe med det. 9128972[/snapback] Hadde jeg hatt ansvaret for disse serverene, skulle du fått jobben med en gang DukeCoke;) Jeg stemmer i alle fall for at du skal bli admin! Kan jeg foreslå deg som admin til noen? Jeg skriver gjerne en melding til de som tar avgjørelsen hvis det kan hjelpe! 9129217[/snapback] Ja takk, hvis du kunne gjøre det så hadde det vert fint. EDIT: config fil for gungame med "reverse gungame": legg til admin steamid i config filen... es_gungame3.txt Endret 24. juli 2007 av DukeCoke Lenke til kommentar
saximus Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ja takk, hvis du kunne gjøre det så hadde det vert fint. 9131241[/snapback] Jeg sendte nettopp melding til TST, Ueland og b-real - ser ut som om det er de som har kontrollen her. Håper for all del du blir admin;) Utrolig bra at du fikset filen! Hehe - ser du har lagt m249 først - det må jo bli genial åpning på et brett da - en haug folk med maskingevær:) hegranade nest sist er også et bra touch;) Håper de tester reverse gun-game - da skal i alle fall jeg spille en del CS (selv om jeg ikke har tid:) Håper vi sees der inne med deg som admin! - saximus Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Ja takk, hvis du kunne gjøre det så hadde det vert fint. 9131241[/snapback] Jeg sendte nettopp melding til TST, Ueland og b-real - ser ut som om det er de som har kontrollen her. Håper for all del du blir admin;) Utrolig bra at du fikset filen! Hehe - ser du har lagt m249 først - det må jo bli genial åpning på et brett da - en haug folk med maskingevær:) hegranade nest sist er også et bra touch;) Håper de tester reverse gun-game - da skal i alle fall jeg spille en del CS (selv om jeg ikke har tid:) Håper vi sees der inne med deg som admin! - saximus 9133722[/snapback] Tusen takk. Jeg er der inne så ofte som jeg kan, så du treffer nok på meg Send PM om de svarer da Er det mani admin på serverene forresten? Endret 24. juli 2007 av DukeCoke Lenke til kommentar
saximus Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Er det mani admin på serverene forresten? 9133910[/snapback] Jepp - vi sees sikkert der inne etterhvert:) Om det er mani admin vet jeg ikke. Har sett noen snakke om mani, men vet ikke om de faktisk bruker det. Det er det sikkert andre her inne som kan svare på tenker jeg.. Lenke til kommentar
saximus Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 DukeCoke - jeg har ikke fått noen respons fra admin, men jeg håper at noen tar tak i dette etter de kommer hjem fra ferie:) Jeg er i alle fall klar for å få igang litt reverse gun-game:) Er det heller ingen som kan svare på om det er mani admin på serverene? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 1) Jeg skal mase på rette personer for å få fortgang i adminsøknadene 2) Vi har ingen planer per i dag om reversed gun game, men finnes det problemer (les: bugs) i dagens GG så vil jeg ha en PM om de så jeg kan få rettet de. 3) Vi kjører ikke Mani, dog kjører vi Sourcemod, som er etterfølgeren til Mani. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 For å ha det sagt, er det en del bugs i mani, og det ser ikke ut til at utviklerne gidder å gjøre noe med de. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Flere maps på serveren(ikke gungame servern) ikke bare dust2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå