Jooakim Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det er jo lizam dette jeg sier. Nå så hører man alt ssom blir sagt over VoIP på serveren. VoIP-funksjonen in-game vil heller ikke kunne føre til ghost om den fungerer, men det regner jeg da virkelig med at du vet. Spam av typen "spise middag" burde uansett slåes ned på, da pjatt i mic virkelig er irriterende.Oooog om man spilelr bittelitt seriøst så sitter man vel stort sett på vt uansett ... 9012844[/snapback] Alt for ikke å få en i drift til å fyre "sv_voiceenable 0" i serverconfig? :-) Jeg spiller aldri public mens jeg er på vt - hvorfor skulle jeg ha gjort det? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg gir beng i om du ikke er på vt når du spiller pub, jeg gir beng i at du vil frata folk den lille muligheten de har til å blande litt teamplay inn i spillingen (selv om dette aldri skjer), men jeg ser helst at VoIP-funksjonen ikke er slik som den er nå - hvor man hører alt, alltid. Og det er du vel sikkert enig i. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg gir beng i om du ikke er på vt når du spiller pub, jeg gir beng i at du vil frata folk den lille muligheten de har til å blande litt teamplay inn i spillingen (selv om dette aldri skjer), men jeg ser helst at VoIP-funksjonen ikke er slik som den er nå - hvor man hører alt, alltid. Og det er du vel sikkert enig i.9016209[/snapback] Selvfølgelig er jeg enig i det, utenom cheat, er folk som prater i mikrofonen mens en spiller public, det verste som finnes. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Få banna to teamkillere som holder på no.. På Gamer.no #2. Seriøst, er så slit å spele med slike folk.. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hva med å sette opp server til 1.6? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hva med å sette opp server til 1.6?9023185[/snapback] Hva med å følge med? Er like greit å sette opp en CS:S server også ja.. Er faktisk en del folk som spiller det. Hvorfor ikke? Vi har da en del serverkapasitet...?8886480[/snapback] I første omgang vil vi nå sette opp 1x CSS med GunGame, og 1x CSS standard server. Når det så er på plass og vi har stabilitet på systemene vil vi utvide med flere servere (og evnt andre typer)8900455[/snapback] Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Nå skal jeg ikke si mye men. Burde ikke dd2 servern få "commands" Altså: thetime;nextmap;rank;session;ff;timeleft osv? Rett meg please Har ikke lest så mye over det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Enig, men de sier at de heller vil ha Source mod. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Nå skal jeg ikke si mye men. Burde ikke dd2 servern få "commands" Altså: thetime;nextmap;rank;session;ff;timeleft osv? Rett meg please Har ikke lest så mye over det. 9031324[/snapback] Da må de inntalere mani`s admin plugin, hvorfor de ikke har gjort det vet jeg ikke, kan være noe med at det krever mere av serverne? Ellers så synes jeg de kan bare ha sånn at folk kan snakke i miccen, er jo bare og mute de Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Nå skal jeg ikke si mye men. Burde ikke dd2 servern få "commands" Altså: thetime;nextmap;rank;session;ff;timeleft osv? Rett meg please Har ikke lest så mye over det. 9031324[/snapback] Da må de inntalere mani`s admin plugin, hvorfor de ikke har gjort det vet jeg ikke, kan være noe med at det krever mere av serverne? Ellers så synes jeg de kan bare ha sånn at folk kan snakke i miccen, er jo bare og mute de 9048096[/snapback] b-real sa at de skulle få mani admin på serverne når jeg spillte med han Endret 11. juli 2007 av gunfighter Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Er det mulig å få en server med "classic"-map rotation? Skulle gjerne ha hatt det. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 ønsker? hmm, at admins ikke banner for morroskyld og så klager på "det var en uskrevet regel" --- og ja, admins har rett til og gjøre "nesten" hva de vil, men det betyr ikke at de trenger og gjøre det.. ellers er serverne bra'e Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Kortere spawprotection tid på GunGame serveren Ingame Ranking system Bruke RADARs banliste, samt SteamBans Fikse VoIP i spillet, man kan høre hva alle sier, både om de er døde eller på motsatt lag. Få opp kommandoer som dette: thetime (viser hva klokka er) nextmap (sier eg selv) ff (Viser om Friendly Fire er på eller av) timeleft (hvor lenge det er igjen av runden og den totale tiden). Mulighet for en egen server uten AWP/AWM Få inn en pluggin som ordner teambalance. Slik det er pr dags dato så er det for dårlig. Er det noen flere ønsker som er ute å går? Endret 16. juli 2007 av b-real Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 At det blir "votemap" mot slutten av mappet, og ikke at det bytter til neste "random" map i cycle. Da vil det bli de kjedelige mapsene bli spilt mindre, ja, men dere er jo ikke NRK heller. Med andre ord, dere trenger ikke tilpasse dere for hva mindretallet ønsker, fordi alle har betalt... (ikke flaming av NRK, synes de har et fantastisk tilbud. Liker særlig jukeboxen. Den er sikkert innbringende i tillegg:) ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 At det blir "votemap" mot slutten av mappet, og ikke at det bytter til neste "random" map i cycle. Da vil det bli de kjedelige mapsene bli spilt mindre, ja, men dere er jo ikke NRK heller. Med andre ord, dere trenger ikke tilpasse dere for hva mindretallet ønsker, fordi alle har betalt... (ikke flaming av NRK, synes de har et fantastisk tilbud. Liker særlig jukeboxen. Den er sikkert innbringende i tillegg:) )9084755[/snapback] Øhmm...hæ? oO Lenke til kommentar
saximus Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Heisann! Jeg kom med et forslag til gun-game-server i en annen thread, men forslag skulle visst legges inn her - så jeg bare limer det inn her: Hadde det ikke vært bedre om man startet med et kraftig våpen, for så å jobbe seg oppover med våpen som blir mer og mer vanskelige? Da må man jo virkelig vise at man duger:) Hvis man starter med ak/m16 (eller til og med maskingevær!) og dreper noen for så å hoppe videre til mp5 > TMP > deagle > glock > kniv - noe i den duren? Må jo være helt genialt:) Runden vil vare lengre og det blir mye mer utfordring. Så er det jo dritmoro å drepe folk med pingle-våpen;) Det å gå løs på en tungt bevepnet noob med en stakkars glock kan jo være skummelt selv for den mest hardbarka 733t h4x0r;) Hadde det vært vanskelig å fikse for en admin? Akkurat det vet jeg for lite om.. Spørsmålet er vel egentlig: admin på Gamer.no - hadde dere klart å fikse det, og tror dere at det har noe for seg? Vil gjerne ha inspill fra andre også Hadde vært utrolig kult å få igang noe sånt! - saximus Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor At det blir "votemap" mot slutten av mappet, og ikke at det bytter til neste "random" map i cycle. Da vil det bli de kjedelige mapsene bli spilt mindre, ja, men dere er jo ikke NRK heller. Med andre ord, dere trenger ikke tilpasse dere for hva mindretallet ønsker, fordi alle har betalt... (ikke flaming av NRK, synes de har et fantastisk tilbud. Liker særlig jukeboxen. Den er sikkert innbringende i tillegg:) )9084755[/snapback] Øhmm...hæ? oO 9084767[/snapback] I stedet for at server bytter til neste random map, så får man opp en votemap-meny når det er ca 1 min igjen. (Timeleft = 1min) Da vil spillere selv velge mappet de ønsker, og serveren tømmes ikke fordi en eller annen admin som bestemmer har en forkjærlighet for de_dust. (bare et eksempel.) Foreslo det samme på catch-gamer for et år siden, fordi et par av serverene ble tilnærmet tomme når det kom maps som ingen ville spille. Da fikk jeg beskjed om at om jeg ikke likte mappene fikk jeg stikke som alle andre. Siden har jeg ikke spilt der. (Tydelig jeg snakket med adminen som likte det ene mappet.. :!: ) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Vel, siden det er dust2 only så byttes det ikke til andre random map. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Gungame også? Jeg har ikke spilt DD2 på gamer.no.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 sovehest: Dette må isåfall foreslås når det kommer opp en server som har random maps. Pr. dags dato så kjøres det bare de_dust2 og en gungame server, men forslaget ditt er notert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå