Jooakim Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvordan lagg da? ping, choke, loss, serverfps, eller hakker den når du går i oppoverbakker osv? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det hakker fordi tickraten går helt ned til 17-16. Mulig det hadde løst seg med en restart ja:) Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 /damage_report off hvor mange ganger skal jeg være nødt til å sette den til det på en sesjon? Jeg var oppi 6-8 ganger på 1 time igår kveld - mulig det er en bug i selve softwaren men :| Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Har ikke fulgt med noe spesielt i tråden, så beklager hvis dette er dumt spørsmål... Har spilt en del på serveren og folk har klaget på dårlig tick, sier at den er 33 og ikke 100 tick... Er den fortsatt 33 tick? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Den står på 66, men den er fortsatt ikke stabil. Mistenker en 486 server Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Jeg foreslår en poll på "awp limit on/off" 2 awp'er på hvert lag eller noe. Endret 2. september 2008 av Poizon Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Maks 2 snipers pr lag, ikke bare awp. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Og kanskje sette ned prosent andelen på "vote kick/ban"? Og ikke ha den på 100%? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hvorfor det, og hvorfor tror du at den er satt til 100? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Er det ikke sånn at de må ha feks. 18 av 18 votes? Det er alltid en eller annen som aldri stemmer. Legg også merke til spørsmålstegnet (?) bak siste setning Endret 5. september 2008 av Poizon Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hvorfor det, og hvorfor tror du at den er satt til 100? Ulempen med å ha den på 100% er om du har to stykker som sammen driver og ødelegger stemningen på serveren. Så lenge den ene ikke stemmer for å kicke den andre, kan de drive på helt til en moderator dukker opp (altså lenge ) Den må bare ikke senkes for mye. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hvorfor det, og hvorfor tror du at den er satt til 100? Ulempen med å ha den på 100% er om du har to stykker som sammen driver og ødelegger stemningen på serveren. Så lenge den ene ikke stemmer for å kicke den andre, kan de drive på helt til en moderator dukker opp (altså lenge ) Den må bare ikke senkes for mye. Helt enig i det siste. Må ikke senkes for mye. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg vil ha en cs_assault 24/7 server Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg ønsker at "admin" Inzignia skal få fjernet statusen sin!!! Han presterte først og slaye meg fordi jeg sto ALENE utenfor mørk og siktet med awp for å så være den siste på laget mitt mot 4 CT. Begynte å gå mot B, tok en. Gikk ned midt. Hørte noen på catwalk og snudde meg. Tok han. Begynte å få dårlig tid. Løp for å hente bomba. Så en på lang. Tok han. Og så gikk tida ut. Ble dermed slayet av nevnte admin. Så sa jeg at dette var idioti fordi han overhodet ikke hadde noe grunnlag for dette. Da ba han meg bare ikke være i spawn så lenge så jeg rakk og hente bomba. JA FOR DET ER JO LETT Å BARE SPASERE MELLOM 4 CT OG HENTE DEN!!! Så ble jeg banna. HURRA FOR FANTASTISKE ADMINS! Så og si alle på serveren kommenterte at dette ble for dumt av admin! Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Serveren er fortsatt HØYST ustabil hva tickrate angår... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg ønsker at "admin" Inzignia skal få fjernet statusen sin!!! Han presterte først og slaye meg fordi jeg sto ALENE utenfor mørk og siktet med awp for å så være den siste på laget mitt mot 4 CT. Begynte å gå mot B, tok en. Gikk ned midt. Hørte noen på catwalk og snudde meg. Tok han. Begynte å få dårlig tid. Løp for å hente bomba. Så en på lang. Tok han. Og så gikk tida ut. Ble dermed slayet av nevnte admin. Så sa jeg at dette var idioti fordi han overhodet ikke hadde noe grunnlag for dette. Da ba han meg bare ikke være i spawn så lenge så jeg rakk og hente bomba. JA FOR DET ER JO LETT Å BARE SPASERE MELLOM 4 CT OG HENTE DEN!!! Så ble jeg banna. HURRA FOR FANTASTISKE ADMINS! Så og si alle på serveren kommenterte at dette ble for dumt av admin! Jeg tviler på du ble banna permanent for å ha vært sein med å hente bomba.. Fortell hele historien, også hva du sa etter slay? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 La merke til at du glatt hoppet over posten over deg, hvor det ble sagt at tickraten fortsatt er ustabil. Noe jeg er enig i. Så da lurte jeg på om når det blir gjort noe med? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Dette er noe Gamer.nos/Hardware.nos tekniske avdeling må fikse på. Så det er en del som må organiseres osv. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Dette er noe Gamer.nos/Hardware.nos tekniske avdeling må fikse på. Så det er en del som må organiseres osv. Men det skal bli fikset på i allefall? Det er jo bra om det blir det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå