Isbilen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg kom til å tenke på en måte å begrense AWP-horing på: La ratio bestemme om du får kjøpe våpenet eller ikke. De med, la oss si, mer enn tre ganger så mange kills som deaths får ikke kjøpe AWP. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Bør kanskje unngå uttrykk som de utenfor cs-kjernen ikke skjønner. Hva er boosting f.eks.? Og lame-ing/lame-joining? Joine bare for å lage kvalm? De fleste bruker jo sunn fornuft, folkevett og generell nettikette, men reglene er vel for å holde borte unntakene. Opplevde noen fjortis-idioter tidligere idag som skjøt i alle retninger og TK-a meg et par ganger. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Skal dette være en seriøs server kan man ikke ha noe AWP restrict. Seriøst, ingen av Catch-Gamer serverne har vel noe restrict? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jo.. Ein CG4 eller noko trur eg.. Men som du seier, ein server bør ha AWP for å bli tatt seriøs.. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 ser sånn ut her iallefall, neste alle hater AWP ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Bør kanskje unngå uttrykk som de utenfor cs-kjernen ikke skjønner. Hva er boosting f.eks.? Og lame-ing/lame-joining? Joine bare for å lage kvalm? De fleste bruker jo sunn fornuft, folkevett og generell nettikette, men reglene er vel for å holde borte unntakene. Opplevde noen fjortis-idioter tidligere idag som skjøt i alle retninger og TK-a meg et par ganger. 9004640[/snapback] Nå må du slutte å tro at det kun er oss fjortiser som gjør det..! Jeg spiller jo hele dagene, men om jeg skyter i noen, er det fordi de løper forran meg, når jeg skyter mot en motstander, eller at jeg glemmer å se på kartet om hvor jeg har medspillere, så kommer til å skyte. Jeg har sett noen på 16-17 år på cs2.gmer.no som gikk å TK'a alle sammen.. Jeg har allerede sendt inn en SteamID, til Gamer.no for en gikk å TK'a halve teamet, alle rundene. Mitt forslag til serveren: Auto-kick/10 min bann etter 3 TK's på under 5 minutt. Sånn at det er umulig å TK med vilje. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Mitt forslag til serveren: [/color]Auto-kick/10 min bann etter 3 TK's på under 5 minutt. Sånn at det er umulig å TK med vilje. 9006854[/snapback] Min erfaring på sånne servere er at de som springer rundt og TK'er gjerne går over til TD. Skyter deg så langt ned de kan, uten å drepe deg. Det er jo så kos at du gjerne skyter den i hodet bare for å bli kvitt problemet. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Bør kanskje unngå uttrykk som de utenfor cs-kjernen ikke skjønner. Hva er boosting f.eks.? Og lame-ing/lame-joining? Joine bare for å lage kvalm? De fleste bruker jo sunn fornuft, folkevett og generell nettikette, men reglene er vel for å holde borte unntakene. Opplevde noen fjortis-idioter tidligere idag som skjøt i alle retninger og TK-a meg et par ganger. 9004640[/snapback] Nå må du slutte å tro at det kun er oss fjortiser som gjør det..! Jeg spiller jo hele dagene, men om jeg skyter i noen, er det fordi de løper forran meg, når jeg skyter mot en motstander, eller at jeg glemmer å se på kartet om hvor jeg har medspillere, så kommer til å skyte. Jeg har sett noen på 16-17 år på cs2.gmer.no som gikk å TK'a alle sammen.. Jeg har allerede sendt inn en SteamID, til Gamer.no for en gikk å TK'a halve teamet, alle rundene. Mitt forslag til serveren: Auto-kick/10 min bann etter 3 TK's på under 5 minutt. Sånn at det er umulig å TK med vilje. 9006854[/snapback] Hjelper lite med auto-kick gi de en liten ferie på 5 min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 ../ 10 minutters bann.. = 10 min ferie.. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 No spawn attacking? dvs at folk blir slayet om man angriper teammate i spawn. Veldig bra, og da luker man som regel ut idiotene. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Bør kanskje unngå uttrykk som de utenfor cs-kjernen ikke skjønner. Hva er boosting f.eks.? Og lame-ing/lame-joining? Joine bare for å lage kvalm? De fleste bruker jo sunn fornuft, folkevett og generell nettikette, men reglene er vel for å holde borte unntakene. Opplevde noen fjortis-idioter tidligere idag som skjøt i alle retninger og TK-a meg et par ganger. 9004640[/snapback] Nå må du slutte å tro at det kun er oss fjortiser som gjør det..! Jeg spiller jo hele dagene, men om jeg skyter i noen, er det fordi de løper forran meg, når jeg skyter mot en motstander, eller at jeg glemmer å se på kartet om hvor jeg har medspillere, så kommer til å skyte. Jeg har sett noen på 16-17 år på cs2.gmer.no som gikk å TK'a alle sammen.. Jeg har allerede sendt inn en SteamID, til Gamer.no for en gikk å TK'a halve teamet, alle rundene. Mitt forslag til serveren: Auto-kick/10 min bann etter 3 TK's på under 5 minutt. Sånn at det er umulig å TK med vilje. 9006854[/snapback] Grunnen til at jeg kalte de fjortiser er at det er en tilstand ikke en alder. Det er dog forbundet med fjorten+-åringer. Det var ikke et spark mot tenåringer, men mot idioter som synes det er gøy å skape kvalm. TD og TK i kampens hete har jeg full forståelse for. Jeg gjør det selv av og til når jeg ikke rekker å sjekke kartet. Endret 5. juli 2007 av maedox Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg vet ikke hvordan det er nå, men er det AFK kicker etter 90 sekunder som afk? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Nitti sekunder er vel litt i drøyeste laget? Bør være høyde for at folk kan stikke og pisse uten å miste plassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Da joiner man Spectator.. ^^, Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 No spawn attacking? dvs at folk blir slayet om man angriper teammate i spawn. Veldig bra, og da luker man som regel ut idiotene. 9008538[/snapback] Det hadde blitt fikset hvis de hadde skaffet seg Mani admin plugin Sånn spec; Ikke la vanlig usere gå i spec, da kan jeg lissom sitte i spec LENGE hvis det ikke kommer admin. Folk blir auto kicka automatisk etter en liten stund av console. Så dette blir fikset TK/TD: Hvis noen TK`er å det er med mani admin plugin, kan den eventuelle personen som blir drept slaye, ta penger osv. Hvis det er en som TD`er. Skriv i console: record, så status. Så lager du en post på klage på en annen spiller når css klagemuren kommer. Enklere blir det ikke Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nitti sekunder er vel litt i drøyeste laget? Bør være høyde for at folk kan stikke og pisse uten å miste plassen. 9009995[/snapback] Det er 90 sekunder på CG serverne og jeg syntes det holder! Er så kjedelig å spille med AFK's som står der i flere minutter. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 3 runder er vel det mest brukte før man blir kicket for å være idle to long. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Spiller ikke lengre men legg denne til: AWM/AWP-whine = Kick/Ban 9002662[/snapback] Hvorfor ikke awp? Det er en del av spillet, folk må da klare å leve med det. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Spiller ikke lengre men legg denne til: AWM/AWP-whine = Kick/Ban 9002662[/snapback] Hvorfor ikke awp? Det er en del av spillet, folk må da klare å leve med det. 9019534[/snapback] Les; Griner du om awp/awm så blir du kicket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå