Gå til innhold

Forslag til regler på Gamer.no-serverne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bør kanskje unngå uttrykk som de utenfor cs-kjernen ikke skjønner. Hva er boosting f.eks.? Og lame-ing/lame-joining? Joine bare for å lage kvalm?

De fleste bruker jo sunn fornuft, folkevett og generell nettikette, men reglene er vel for å holde borte unntakene. Opplevde noen fjortis-idioter tidligere idag som skjøt i alle retninger og TK-a meg et par ganger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Bør kanskje unngå uttrykk som de utenfor cs-kjernen ikke skjønner. Hva er boosting f.eks.? Og lame-ing/lame-joining? Joine bare for å lage kvalm?

De fleste bruker jo sunn fornuft, folkevett og generell nettikette, men reglene er vel for å holde borte unntakene. Opplevde noen fjortis-idioter tidligere idag som skjøt i alle retninger og TK-a meg et par ganger.

9004640[/snapback]

Nå må du slutte å tro at det kun er oss fjortiser som gjør det..!

Jeg spiller jo hele dagene, men om jeg skyter i noen, er det fordi de løper forran meg, når jeg skyter mot en motstander, eller at jeg glemmer å se på kartet om hvor jeg har medspillere, så kommer til å skyte.

Jeg har sett noen på 16-17 år på cs2.gmer.no som gikk å TK'a alle sammen..

Jeg har allerede sendt inn en SteamID, til Gamer.no for en gikk å TK'a halve teamet, alle rundene.

Mitt forslag til serveren: Auto-kick/10 min bann etter 3 TK's på under 5 minutt. Sånn at det er umulig å TK med vilje.

Lenke til kommentar
Mitt forslag til serveren: [/color]Auto-kick/10 min bann etter 3 TK's på under 5 minutt. Sånn at det er umulig å TK med vilje.

9006854[/snapback]

Min erfaring på sånne servere er at de som springer rundt og TK'er gjerne går over til TD. Skyter deg så langt ned de kan, uten å drepe deg. Det er jo så kos at du gjerne skyter den i hodet bare for å bli kvitt problemet.

Lenke til kommentar

9004640[/snapback]

Jeg spiller jo hele dagene, men om jeg skyter i noen, er det fordi de løper forran meg, når jeg skyter mot en motstander, eller at jeg glemmer å se på kartet om hvor jeg har medspillere, så kommer til å skyte.

Jeg har allerede sendt inn en SteamID, til Gamer.no for en gikk å TK'a halve teamet, alle rundene.

Mitt forslag til serveren: Auto-kick/10 min bann etter 3 TK's på under 5 minutt. Sånn at det er umulig å TK med vilje.

9006854[/snapback]

Hjelper lite med auto-kick gi de en liten ferie på 5 min :p

Lenke til kommentar

9004640[/snapback]

9006854[/snapback]

Grunnen til at jeg kalte de fjortiser er at det er en tilstand ikke en alder. Det er dog forbundet med fjorten+-åringer. Det var ikke et spark mot tenåringer, men mot idioter som synes det er gøy å skape kvalm. :)

TD og TK i kampens hete har jeg full forståelse for. Jeg gjør det selv av og til når jeg ikke rekker å sjekke kartet.

Endret av maedox
Lenke til kommentar
No spawn attacking? dvs at folk blir slayet om man angriper teammate i spawn. Veldig bra, og da luker man som regel ut idiotene.

9008538[/snapback]

Det hadde blitt fikset hvis de hadde skaffet seg Mani admin plugin ;)

Sånn spec; Ikke la vanlig usere gå i spec, da kan jeg lissom sitte i spec LENGE hvis det ikke kommer admin. Folk blir auto kicka automatisk etter en liten stund av console. Så dette blir fikset ;)

TK/TD: Hvis noen TK`er å det er med mani admin plugin, kan den eventuelle personen som blir drept slaye, ta penger osv. Hvis det er en som TD`er.

Skriv i console: record, så status. Så lager du en post på klage på en annen spiller når css klagemuren kommer. Enklere blir det ikke :)

Lenke til kommentar
Spiller ikke lengre men legg denne til:

AWM/AWP-whine = Kick/Ban

9002662[/snapback]

Hvorfor ikke awp? Det er en del av spillet, folk må da klare å leve med det.

9019534[/snapback]

Les; Griner du om awp/awm så blir du kicket...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...