Scotty Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) F.eks med et prosjekt som jeg driver med så har jeg sendt ca 30-40 mailer til forskjellige firmaer, og omtrent 5-10 stykker har svart. Det er slik virkeligheten er. Og jeg tror ikke Elfa har dårlig med kunder eller PR, så de trenger neppe å bli sett som sponsor for et lite prosjekt for å få bedre PR. Eller for generelt å tilfredstille kundene sine. De taper ikke noe på å ikke svare på slike mailer, for å si det sånn. Endret 21. september 2007 av Scotty Lenke til kommentar
fredster Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jamen ... Du er da enig med meg? Den eneste kritikken jeg har kommet med er at Elfa ikke svarer på mail fra oss som ber om spons, og det sier du jo selv at dere ikke har råd til å prioritere... Hvor er vi uenige? Det er en ærlig sak at dere prioriterer bedriftskunder foran vanlige kunder siden det ikke er rare inntektene å hente hos oss i forhold til dem. Da burde du vel også kunne innrømme at dere har dårlig service overfor kundene. At dere har god service overfor bedriftskunder er en annen sak jeg ikke vet noe om. Skal vi begrave stridsøksen og eventuelt ta videre diskusjon på PM? Goscinny Jeg tror nemlig bare at det er den litt forskjellige ordbruken vi har som er årsaken til at vi forvirrer hverandre en hel del.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå