Flimzes Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Vel, du kan alltids prøve - en 3.3v regulator som kan levere >1a blir å koste >70 kr inkludert frakt uansett. Så, fram med loddebolt/teip/etc, og finn deg en oransje kabel! 9007379[/snapback] Pc'n kommer hjem i kveld! Da skal jeg finne den oransje kabelen Takker for svar Men jeg lurer fortsatt på om dette kan skade PSU evt PC'n? 9007506[/snapback] Med mindre du lager kortslutning så skal det gå bra. Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Vel, du kan alltids prøve - en 3.3v regulator som kan levere >1a blir å koste >70 kr inkludert frakt uansett. Så, fram med loddebolt/teip/etc, og finn deg en oransje kabel! 9007379[/snapback] Pc'n kommer hjem i kveld! Da skal jeg finne den oransje kabelen Takker for svar Men jeg lurer fortsatt på om dette kan skade PSU evt PC'n? 9007506[/snapback] Med mindre du lager kortslutning så skal det gå bra. 9007540[/snapback] Hvordan vet jeg at jeg ikke lager en kortslutning da? Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Du må ike lage direkte kontakt mellom den oransje kabelen med noen av kablene som er andre farger.... F.eksempel koble svart og oransj i sammen... ¨Det er da lurere å koble vifta mellom oransj og svart, da er det ikke kortslutning Endret 5. juli 2007 av obrestad Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Du må ike lage direkte kontakt mellom den oransje kabelen med noen av kablene som er andre farger.... F.eksempel koble svart og oransj i sammen... ¨Det er da lurere å koble vifta mellom oransj og svart, da er det ikke kortslutning 9007958[/snapback] ok, har en ledig sata strømkabel, regner med at det er en oransj der hvis det er vanlig. Hvordan gjør jeg det nå? skal begge kablene som går fra propellene kobles til den oransje? Husk at jeg skal ha EN bryter som styre BEGGE viftene. Skal ta turen opp i morgen å få kjøpt meg en slik bryter jeg øsker å bruke(Pilot switch). Legger selvfølgelig ut bilder av av viftene når jeg har fått de på plass;) Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 De røde og hvite kablene skal på den oransje i SATA-kontakten. De blå og svarte kablene skal på en av de svarte på SATA-kontakten Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 De røde og hvite kablene skal på den oransje i SATA-kontakten.De blå og svarte kablene skal på en av de svarte på SATA-kontakten 9012771[/snapback] Ok, endring i planene, jeg prøver først med en gammel strømforsyning. Denne kabelen bør vel funke? Der er det iallefall to oransje kabler! Jeg prøver Bilder kommer! Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Funka fett det, var nettop nede og testa Propellene spinner som bare det Takker for hjelpen alle sammen;) Jeg legger ut bilder evt. video av det ferdige prosjektet når alt er på plass inne i Pc'n. MVH Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå