Gå til innhold

24" jeg vil se TV på, spille PS3 med og PC-bruk!

Anbefalte innlegg

Funker det?

Finnes det noen skjermer i størrelsen 24" og over som jeg kan

- Spille Playstation 3 med

- Vanlig PC-bruk

- Se på DIGITAL-TV med

Det hadde spart meg for det å kjøpe en svæær tv som fort hadde blitt veldig dyr, og så ikke kunne brukt den til PC-bruk.

Jeg er helt grønn på området, så tar gjerne imot innspill og tips!

MVH

Nils nils pils

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det hadde spart meg for det å kjøpe en svæær tv som fort hadde blitt veldig dyr, og så ikke kunne brukt den til PC-bruk

sitter her og skriver på en 42" plasma, er like forelsket i dag som for 7 måneder siden da jeg som et lite experiment prøvde og bruke den som pc skjerm. det er bare helt nydelig, rett og slett...

spill oplevelsen er også bedre synest jeg, den store skjermen mene enn veier opp for mindre oppløsning. men klart, allt kommer jo ann på budsjett,

Lenke til kommentar
Det hadde spart meg for det å kjøpe en svæær tv som fort hadde blitt veldig dyr, og så ikke kunne brukt den til PC-bruk

sitter her og skriver på en 42" plasma, er like forelsket i dag som for 7 måneder siden da jeg som et lite experiment prøvde og bruke den som pc skjerm. det er bare helt nydelig, rett og slett...

spill oplevelsen er også bedre synest jeg, den store skjermen mene enn veier opp for mindre oppløsning. men klart, allt kommer jo ann på budsjett,

9002266[/snapback]

Ok, hvilken plasma tv har så du?

Og hvordan går det med digital tv opp i alt det her!

Takker for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...