nilsnilspils Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Funker det? Finnes det noen skjermer i størrelsen 24" og over som jeg kan - Spille Playstation 3 med - Vanlig PC-bruk - Se på DIGITAL-TV med Det hadde spart meg for det å kjøpe en svæær tv som fort hadde blitt veldig dyr, og så ikke kunne brukt den til PC-bruk. Jeg er helt grønn på området, så tar gjerne imot innspill og tips! MVH Nils nils pils Lenke til kommentar
AiwarikiaR Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kanskje denne?: http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...odhs1&sku=59238 Har mange inngangar, men ikkje HDMI. -AiwarikiaR Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det hadde spart meg for det å kjøpe en svæær tv som fort hadde blitt veldig dyr, og så ikke kunne brukt den til PC-bruk sitter her og skriver på en 42" plasma, er like forelsket i dag som for 7 måneder siden da jeg som et lite experiment prøvde og bruke den som pc skjerm. det er bare helt nydelig, rett og slett... spill oplevelsen er også bedre synest jeg, den store skjermen mene enn veier opp for mindre oppløsning. men klart, allt kommer jo ann på budsjett, Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Det hadde spart meg for det å kjøpe en svæær tv som fort hadde blitt veldig dyr, og så ikke kunne brukt den til PC-bruk sitter her og skriver på en 42" plasma, er like forelsket i dag som for 7 måneder siden da jeg som et lite experiment prøvde og bruke den som pc skjerm. det er bare helt nydelig, rett og slett... spill oplevelsen er også bedre synest jeg, den store skjermen mene enn veier opp for mindre oppløsning. men klart, allt kommer jo ann på budsjett, 9002266[/snapback] Ok, hvilken plasma tv har så du? Og hvordan går det med digital tv opp i alt det her! Takker for svar! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) har vel en slik en LINK eller modellen før for og være presis...... angående digitalt kan jeg ikke tro noe annet at det vil funke meget bra selv om jeg ikke har prøvd det FANT MIN HER men den andre er jo en forbedret modell/billigere Endret 4. juli 2007 av leifeinar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå