1915 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 skal blokke en IP i speedtocuh 546t2 noen som vet hvordan man gjør det? takker jeg skjønner at jeg må inn på 10.0.0.138 og så lurer jeg på hvor jeg går for å få sperret den ipn? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Sperret IP-en? Er IP-en en fra nettet, eller er det en som en lokal DHCP-server deler ut? Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Vet ikke om det gjøres likens i speedtocuh 546t2 som i ST546, men i min SpeedTouch ST546 kan jeg blokkere en IP adresse ved å trykke på toolbox og så Parental Control, og derfra blokkere det jeg måtte ønske. Endret 4. juli 2007 av alec1 Lenke til kommentar
hiper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du kan blokkere ip adresser i de fleste torrent klienter! Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Toolbox->Firewall. Velg "Create a new security level" Lag et navn på "profilen" og klon den eksisterende "disabled" profilen. Velg så den nye profilen du har laget og "add" en regel. Gi regelen et navn, velg "enabled", skriv inn IP'en du vil blokkere i "User-Defined" under source(la iterface stå som "any"). Velg action(nederst) "Deny". -> Apply Gå til firewall hovedmeny->Configure og velg den nye profilen du har laget. All kommunikasjon fra IP'en vil nå bli blokkert. Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 På toppen, til høyre. "Configure". Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 På toppen, til høyre. "Configure". 9003631[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå