Hellemyr Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei! Jeg får ikke lagt til en kompis på msn lista mi, og han får ikke lagt til meg, det står at personen alrede er lagt til, men personen er ikke å finne i kontaktlista, dette kommer hos begge. Noen som har forslag til hva som er problmet? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Er det ingen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Har du/dere provd a slette hverandre og at bare den ene legger den andre til. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Han er ikke på lista mi, og jeg er ikke på lista hans, så er litt vanskelig å seltte da. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du må slette han fra hotmail kontakter, helt nede i msn kontaktene dine (Bak en slik bok)... Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Han ligger jo ikke i msn kontkt listen, så kan ikke slette han da. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Adressen hans ligger sikkert lagret helt nede (Se bilde) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du har vel en sokeboks i MSNvinduet? Sok pa han da vel? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Dette er 4. gang jeg sier det han er ikke på lista mi Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Dette er 4. gang jeg sier det han er ikke på lista mi 9031686[/snapback] sikker? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Dette er forste gang jeg horer om dette problemet.. rart.. veldig rart.. Har noen av dere en veldig spesiell adresse? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Herregud, ja jeg er sikker. Sabla vanskelige dere skulle være Begge av oss har en helt vanelig adresse, og begge har flere andre kontakter på lista. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Logg på hotmail kontoen din, og slett han fra adresselisten din der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå