Gå til innhold

3G - W880i - Feil Hastighet

Anbefalte innlegg

Hei,

Driver og sliter med å koble meg opp med 3g på min w880i telefon.. (Jeg har 3g simkort)

Problemet er at uansett hva jeg prøver på, så kobler modemet i telefonen kun opp med 115kbs, har også gått inn og sjekket instillingene på modem driverne som jeg har lastet ned fra netcom, og der kommer det opp at max oppkoblingshatighet med det modemet i telefonen er 115kbs.

Noen som vet hvordan jeg får fikset dette så jeg faktisk får koblet meg opp med noe som er litt nærmere 3g hastighet?

På forhånd takk for all den hjelpen jeg kan få. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil tippe dette har noe med tilkoblingen å gjøre. En com port har vanligvis maks hastighet på 115200 bps, noe som tilsvarer dine 115 kbps. Så jeg vil tippe det er der begrensningen ligger.

Du kobler til med kabel ikke sant?

Se om du får gjort noen endringer på hastighet i selve kabel driveren (under enhetsbehandling). Kabeldriveren til min N80 har standard hastighet på 9600 bps og max 128000 bps. Det vil si at jeg vil maks kunne ha hastighet på 128 kbps ved 3g tilkobling ved den kabelen :(

Du kan også forsøke å koble deg til ved hjelp av bluetooth dersom du bruker kabel, eller motsatt. Men det vil ikke nødvendigvis hjelpe. For både usb kabel driveren og bluetooth kabel driveren bruker emulert com port.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...