Spursen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei. jeg har formatert pc`n min, og har dermed mistet lyden. Lydkortet er integrert i hovedkortet. Hovedkortet er nforce4-a754. Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe en gratis driver til dette hovedkortet, eventuelt kun lydkortet? Jmdata, hvor jeg kjøpte pc`n, har elendig kundeservice... Jeg har kontaktet dem 4 ganger, uten resultat mht nye drivere... På forhånd takk! Mvh Spursen:) Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du kan bruke et medium som heter internett. Gå til produsentens hjemmeside, finn ditt HK, og alle drivere vil ligge der. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Men siden jeg ikke har noe bedre å gjøre på så kan du prøve denne linken. Endret 4. juli 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Men siden jeg ikke har noe bedre å gjøre på så kan du prøve denne linken. 9001935[/snapback] 1. Hvorfor lenker du til Intel-drivere når han sier hovedkortet benytter AMDs S754 (jmf. hovedkortnavnet)? 2. Hvorfor antar du han bruker 64-bits Windows XP? Er jo utrolig få som bruker dette sammenlignet selv med 64-bits Vista. Gå heller hit og velg nForce Audio Drivers eller nForce 4/nForce 500 AMD. Vil tippe du skal ha førstnevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå