Pandreas Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 trenger ett nytt spill til xbox 360! Noen som har anbefalinger?? er åpen for alt, men det må være underholdende. Og helst 2player++ Takker for svar Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Prey koster 99,- på Elkjøp, hvis du vil ha et billig spill, men det er ikke 2-player. Omtale på Gamer.no. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 trenger ett nytt spill til xbox 360! Noen som har anbefalinger??er åpen for alt, men det må være underholdende. Og helst 2player++ Takker for svar 9001502[/snapback] Gears of War, Rainbow six Vegas, crackdown, forza, dirt, overlord om du ikke har de da.. jeg liker ihvertfall disse..Gode spill. Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Forza 2 burde være et sikkert kjøp Personlig er Marvel Ultimate Alliance kanskje det 360 spillet jeg har spillt mest siden jeg fikk meg xbox 360. Fabelaktig i 2 player Lenke til kommentar
Pandreas Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Ser ut til at det står mellom Marvel Ultimate og Crackdown. Holder en liten knapp på Marvel tror jeg. Endret 4. juli 2007 av Pandreas Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg ville kjøpt Crackdown, det er absolutt et kjempe spill som har en god holdbarhet siden når du har fulført oppdragene så er det fortsatt kult å lete etter alle de agility orbsene som er rundt omkring. Lenke til kommentar
barin Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 crackdown er kult, call of duty 2/3 har nice coop del som er kul å spille med venner å Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har akkurat fått meg The Darkness. Konge spill. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har Crackdown 2player lokalt elr bare live? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har akkuratt spilt gjennom Prey for 99kr.. Og, det er vel verdt pengene! Men, gjelder egentlig det tilbudet fortsatt? Uansett, hadde mitt neste spill til 360 tenkt til å bli Overlord.. men, så kom jeg over Halo2 for 99kr.. og, det er jo et spill jeg aldri har fått spilt... så, kjøpte like så gjerne det.. Men, kan anbefale Crackdown jeg også.. det er veldig bra.. Husker ikke om det er 2.player lokalt eller kun over nett da.. har ikke mulighet til å sjekke det heller, siden jeg kun lånte spillet i en periode.. Lenke til kommentar
Closed Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har akkuratt spilt gjennom Prey for 99kr.. Og, det er vel verdt pengene! Men, gjelder egentlig det tilbudet fortsatt? Uansett, hadde mitt neste spill til 360 tenkt til å bli Overlord.. men, så kom jeg over Halo2 for 99kr.. og, det er jo et spill jeg aldri har fått spilt... så, kjøpte like så gjerne det.. Men, kan anbefale Crackdown jeg også.. det er veldig bra.. Husker ikke om det er 2.player lokalt eller kun over nett da.. har ikke mulighet til å sjekke det heller, siden jeg kun lånte spillet i en periode.. 9005034[/snapback] prey koster ikke lenger 99,- kr Gått tilbake til 299,- kr. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kostet da 99,- på elkjøp i dag når jeg så det.. Elkjøp giganten forus.. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Sikkert ikke priset riktig.. Var priset til 499 da jeg kjøpte det.. Men, du kan sikkert få kjøpt det for 99 om det står det.. muligens iallefall.. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 anbefaler Call of Juarez. kjøpte det i sta, og det var så bra at jeg har spilt det til nå ellers anbefaler jeg Call of Duty 2 og Saints Row. du finner begge til under 200 kr hver, så det er billig morro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har Crackdown 2player lokalt elr bare live? 9004253[/snapback] Bare Live Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg kjøpte meg Forza 2 med Microsoft wireless ratt igår... Makan til moro spill, og rattet var prikken over i'en. La oss bare si at jeg forsov meg ganske kraftig til jobb idag.... Kan absolutt anbefales! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg kjøpte meg Forza 2 med Microsoft wireless ratt igår... Makan til moro spill, og rattet var prikken over i'en. La oss bare si at jeg forsov meg ganske kraftig til jobb idag.... Kan absolutt anbefales! 9006833[/snapback] Det er godt å høre for en som planlegger å gjøre akkurat det samme den dagen lønningspengene tikker inn på kontoen! Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvis du vil spille flerspiller uten bruk av Live eller systemlink, så vil jeg anbefale Fight Night Round 3, Virtua Tennis 3, Forza 2 og FlatOut Ultimate Carnage - alle disse har vært populær i min stue ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå