Gå til innhold

Redningsbøye på Solastrand!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker også bildet. Det gir ikke helt smak av sommer og sol, mer av forventninger til sommer og sol. Gevinsten av at solen er fraværende er en mer detaljert og dekorativ himmel, og da er alt greit. Et bra sett bilde. Det gir meg lyst til å dra til strendene på vestsiden av øyen og ta noen bilder i morgen eller kveld.

Lenke til kommentar

Fint motiv og det første som slår meg er: Hva med å prøve å selge dette bildet til forsikringsselskapet Vesta? :) Tror de kan bruke det i ett eller annet reklame øyemed eller noe.

 

Ellers så synes jeg bildet skaper stemning med de skyene og fargevalg.

Lenke til kommentar

Jeg ble "hengende" på teksten/logoen.. Enkelte vet hvor jeg vil hen nå, men jeg skal la være.. :grin:

 

Super dag å fotografere på! Du har fanget et dynamisk motiv med fin komposisjon som drar blikket langs stranden, til det feste... Oups...

 

Ta hintet alle sammen! De fineste dagene/tidene å ta bilder på er ikke midt på dagen og/eller når sola skinner og himmelen er blå så lang synet rekker. Da skal man bade og grille, eller skal man ut med kameraet slik som Ståle har gjort.

Lenke til kommentar

Der motsa du deg selv litt Autodidact, men ok.

Herlig bilde. Selv hater jeg solastranden, av udokumenterte grunner, til fordel for Bore og de strendene som er litt mindre hypa, og som generelt er finere, men det lagt til side. Du har tatt et herlig bilde. Personlig skulle jeg ønsket litt mer farge eller dramatikk, men dette er bare pirk. Selve komposisjonen er eyecandy, og mesteparten av utførelsen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...