Azzido Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Tok dette her om dagen, hva syntes dere? Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Meget pent komponert! Slike bilder elsker jeg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg liker også bildet. Det gir ikke helt smak av sommer og sol, mer av forventninger til sommer og sol. Gevinsten av at solen er fraværende er en mer detaljert og dekorativ himmel, og da er alt greit. Et bra sett bilde. Det gir meg lyst til å dra til strendene på vestsiden av øyen og ta noen bilder i morgen eller kveld. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fint motiv og det første som slår meg er: Hva med å prøve å selge dette bildet til forsikringsselskapet Vesta? Tror de kan bruke det i ett eller annet reklame øyemed eller noe. Ellers så synes jeg bildet skaper stemning med de skyene og fargevalg. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Veldig bra bilde! nydelig stemning i bildet! Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg ble "hengende" på teksten/logoen.. Enkelte vet hvor jeg vil hen nå, men jeg skal la være.. Super dag å fotografere på! Du har fanget et dynamisk motiv med fin komposisjon som drar blikket langs stranden, til det feste... Oups... Ta hintet alle sammen! De fineste dagene/tidene å ta bilder på er ikke midt på dagen og/eller når sola skinner og himmelen er blå så lang synet rekker. Da skal man bade og grille, eller skal man ut med kameraet slik som Ståle har gjort. Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ja. Logoen var fin ihvertfall hehe Jeg synes det var et veldig bra ildet ved at du fikk med stranda og vannet og skyene. Jeg likte bildet veldig godt bildet og perspektivet du så bøyen fra. bra! Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Der motsa du deg selv litt Autodidact, men ok. Herlig bilde. Selv hater jeg solastranden, av udokumenterte grunner, til fordel for Bore og de strendene som er litt mindre hypa, og som generelt er finere, men det lagt til side. Du har tatt et herlig bilde. Personlig skulle jeg ønsket litt mer farge eller dramatikk, men dette er bare pirk. Selve komposisjonen er eyecandy, og mesteparten av utførelsen også. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ja.. husker ikke hva pokker jeg tenkte da jeg skrev det, men det komut helt på trynet. Får håper folk skjønte/skjønner hvor jeg oprinnelig/egentlig ville.. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Takker for mye fine kommentarer her Stiller meg enig til de som sier at det skulle vært litt hardere vær i bilde for å gjort det mere dramatisk. dette passa seg desverre ikke den dagen jeg kjørte forbi Sola. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå