Gå til innhold

Min erfaring med Scan Computer i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Bestilte endel data deler i butikken hos de i Kr.sand forrige Mandag. Mye av grunnen var at de sa at de kunne matche prisene til komplett på nett. Var veldig fornøyd og en av selgerne deres bestilte varene fra Norek mens jeg var der. Jeg spurte om når jeg kunne hente varene hos dem. Kanskje tirsdag, men senest onsdag fikk jeg til svar.

Var tilfeldigvis i nærheten på tirsdag ettermiddag og svingte innom. Varene var ikke kommet. Greit tenkte jeg, da er de sikkert der imorgen. Fikk beskjed om at varene pleide å komme med linjegods så de hadde dem ikke før ca 3 på ettermiddagen.

Neste dag var jeg der i 3 tiden, men det var ikke kommet noe, kanskje i morgen var det jeg fikk til svar. Litt irriterende, men greit nok. Kjørte fra Mandal til Kr.sand neste dag og, men varene var fremdeles ikke kommet. De skulle ringe når de kom fikk jeg beskjed om. Vel, vel... Tenkte de skulle få ett par dager, siden jeg leste i en annen post her at Norek holdt på med noe ombygning av lageret.

Hørte ingenting fra de verken fredag eller lørdag. En smule irritert nå, særlig siden en venn av meg bestilte de samme tingene fra komplett på mandagen og fikk de på postkontoret på fredagen.

Mandag ringte jeg igjen inn til de i 2 tiden. Ingen varer kommet. Kommer nok snart fikk jeg beskjed om. Tirsdagen lot jeg være med å ringe, men idag kjørte jeg inn til butikken. Syntes det ærlig talt var på tide å få en leveringsdato. Var der inne i 12 tiden. Pratet med en av selgerne, ikke han jeg bestilte av, som sa at de samlet opp endel bestillinger, før de bestilte. Men når jeg ba om en dato for når de hadde varene, hentet han sjefen, som virket veldig hyggelig. Han satt i ett møte, men fikk telefon nummeret mitt og lovte å ringe rett etter det var ferdig og ha en leveringsdato for meg. Endelig litt kundeservice tenkte jeg og kjørte hjem til Mandal

Klokka ble 3 og fremdeles ingen telefon. Ringte inn og pratet med ei som bestyrer sentralbordet, hun skulle se om sjefen var inne. Etter 30 sekunder ble linja brutt. Må ærlig innrømme at noen saftige glosser kom fra meg, men beit tennene sammen og ringte inn igjen. Ingen tok telefonen. Ventet 15 min og ringte inn igjen. Samme dama svarte telefonen og virket litt forbauset over at det var meg igjen. Men lovte at hun skulle sende en email til sjefen med beskjed om å ringe meg, for han hadde nettopp gått.

Har andre lignende erfaringer fra denne butikken? Begynner å bli mektig irritert nå på kunde behandlingen. Har ikke hevet stemmen en eneste gang i mine samtaler med diverse personer der. Kanskje det er det som skal til? Har heldigvis ikke betalt varene på forhånd der. Er en liten trøst det i det minste. Men har jo kastet vekk 10 dager på en forretning jeg trodde var rimelig seriøs. Gir de ut denne uka, så bestiller jeg fra den faste nett butikken min istedet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slengte ingen "glosser" til hun på sentral bordet. De sa jeg til meg selv når linja ble brutt mens hun gikk for å hente sjefen der. At ting tar lang tid er nokså greit for meg som sådan, men de visste faktisk ikke om ombygningen på norek før jeg påpekte det for dem. Hadde de sagt til meg; "Beklager vi har litt leveringsproblemer med vår leverandør, det kan ta en uke eller to" , så skulle jeg sannelig bitt i det sure eplet og ikke klaget. Håper dette oppklarer noe.

Lenke til kommentar

jeg skulle kjøpe en bærbar pc der, for ca 1 år siden. Da jeg spurte om jeg kunne bruke den til pc spill, så sa han nei du kan ikke bruke denne til pc spill. og jeg sa at jeg skulle bruke den til wc3. (nå snakker vi om en bærbar til 12k)

så tenkte jeg oki.

så spurte jeg om hvor go innholdet var, og hvilkne kompenenter som var i. men nei da, det hviste han ikke.

og da var ikke jeg så veldig intrisert i å handle der!

når jeg skulle gå så kom det ei dame, som skulle kjøpe en pc som hu skulle bruke til office og sånnt, og da hviste de ho en pc til 12 k!

så tenkte jeg at jeg kunne høre hva de sa til ho! da sa han at ho trenkte en sånn pc. og hun gikik på det og, så når de skulle betalle så spure han mannen som jobba der om han skulle gjør klar pc for de, (instalere programer osv), de tokk 2 dager det!

da var jeg så sykt lei av den butikken.

og en ting til, når vi skulle se på den bærbare pc, så venta vi i 20 min før han kom til oss, (vi var alene i butikken) og han satt i telefonen. jaja

men når det kom noen flere kunderer inn i butikken så ropte han på noen andre som jobba der!

første og siste gang jeg går der!!!

Lenke til kommentar

Tror jeg skal ta å sjekke ut ps østereng på mandag, hvis ikke varene er kommet til da. Takk for tipset.

*Oppdatering 5/7*

Vel fremdeles ikke hørt noe fra sjefen på Scan Computer. Regner med at jeg ikke vil høre noe fra dem i den nærmeste framtid heller. Gidder ikke kaste bort mer tid på dem.

Har nettopp ringt med PS Østereng og bestilt varene der istedet.

Endret av Malkav
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel da har jeg endelig hørt fra Scan Computer. De ringte for 1 time siden. De hadde endelig fått varene mine. De ble vel litt paffe når jeg sa at jeg hadde handlet på PS Østereng i stedet og hadde hatt den nye pc'en min i over en uke nå. ;)

Vel, kan iallefall ikke anbefale noen å handle der desverre. Det er 2 uker i dag siden sjefen der sa at han skulle ringe meg og gi meg en dato for levering av pc delene. Ikke ett pip før idag.

Da var opplevelsen på PS Østereng helt annerledes. Bestilte på en torsdag, Fikk beskjed om at de hadde leveringer på tirsdag neste uke, og da var varene der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...