mrgroove2007 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har en SE K800i, og lurer på hvilken bluetooth jeg bør kjøpe for enkel og kjapp filoverføring mellom mobilen og PCen? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 https://prisguiden.no/vis_kategori.php?cat_id=48 Den Cnet dongla er bra! Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Jeg kjøpte omtrent den billigste usb dongelen jeg fikk tak i og det var på eBay.co.uk. Den er kjempeliten og støtter Bluetooth 2.0 (som betyr raskere overføring). Tror K800i støtter 2.0 så du burde se etter en som støtter 2.0 for å få best fart mellom mobilen og PC. Ga rundt 60kr for min inkl frakt fra England (fraktid er 3-5 dager med Royal Airmail). Og dongelen fungerer utmerket til alle mobilene jeg har prøvd med (Nokia, Qtek, HTC, Samsung). Så bare stikk på ebay.co.uk og søk etter Bluetooth 2.0 usb så finner du masse kjøp-nå auksjoner til en billig penge. Endret 4. juli 2007 av AeroX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå