xersess Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 jo. ser gjerne begge. men det virker ikkje som gilmour er like mykje "aktiv" som waters med konserter? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei ikke spør meg, har du forresten noe mer info om Waters konserten? Link eller no.. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Brain-damage.co.uk har eit fint oversyn over Floyd-relaterte konsertar. http://www.brain-damage.co.uk/floyd-calendar/index.php Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 PF-DB inneholder også mye info, da riktignok bare om konserter som har vært. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Herregud som jeg digger Young Lust fortiden "uuuuuuh I need a dirty woman!" "oooh I need a dirty girl!" Hvilke Pink Floyd DVD-er anbefaler dere da? Har sett The Wall, og holder meg faktisk litt unna P.U.L.S.E fordi jeg liker Waters. Hvis du er ute etter en god Waters-konsert så anbefaler jeg å se etter In The Flesh Live-plata hans. Det finnes en utgave som inneholder konserten både på CD og DVD, og den er himmelsk! For øvrig et godt initiativ med en sånn tråd! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, har savnet denne tråden, glad den ble åpnet igjen Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 En liten anbefaling: The Nile song Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 En litt stoerre anbefaling: Pigs Might Fly, skrevet av Mark Blake. En veldig interresant biografi om PF. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har et lite cd-kjøp projekt på gang (en cd i uka), og har bestemt meg for å starte med favorittgruppa. Ser at play.com har både "vanlig" versioner og "Vinyl Replica" versioner av de fleste platene. Hva er forskjellen og hvordan regnes som de beste? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Ja, har savnet denne tråden, glad den ble åpnet igjen Og det var eg som rapporterte til ein moderator om at tråden måtte åpnes igjen. whoho uansett: for dei spessielt interreserte, eit lite interresant intervju med Roger Waters og Syd Barrett http://www.youtube.com/watch?v=MFyFlGIvruA EDIT: glemte linken Endret 8. februar 2008 av xersess Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bra du gjorde det xersess, skal se filmen straks, eller etter at jeg har dusja, så blir vel ganske lenge til deilig å dusje ja :!: Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hehe. Er i alle fall interresant for dei som digger syd barrett Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Var litt artig å se, har alldri sett noen syd/waters/gilmour intervju, er nok ikke i den rette aldersgruppen. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) haha, PF er jo konge band. For de som ikke vet, så må dere få med dere "The dark side of the wall" som en tribute til Pink floyd gutta. Btw så har jeg møtt Roger Waters og David Gilmour på Tonga bar her i Bærgen. De hevdet at de var engelske fiskere men min fanatsike fetter gjennomskuet dem men sa ikke ett ord før vi hadde gått jeje, takk for den fetters. Ellers vil jeg anbefale alle som liker disse om å se "The band-Last waltz" kanon bra live musikk finnes ikke. Edit:_ her var det mye fylleleif. jeg lar dem være til en annen gang. Endret 8. februar 2008 av Inc Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du har møtt Roger Waters og David Gilmour på en bar i Bergen... Sammen... Jaja, jeg og min gode venn Paven her tar en skål for den. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du har møtt Roger Waters og David Gilmour på en bar i Bergen... Sammen... Jaja, jeg og min gode venn Paven her tar en skål for den. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 men la oss ikkje gå heilt offtopic av ein dårlig spøk Skjølv om dei nyaste solo-albummene til band-medlemmene ikkje er så veldig interresant anbefaler eg sangen "On an island" av David Gilmour. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=52941586 sang Nr2 Lenke til kommentar
someOen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ja, On An Island er vakker. Albumet er ikke det beste, men jeg elsker tittelsporet. Noen av de beste gitarsoloene til Gilmour. Får skikkelig frysninger fra omtrent 3:17 ute i sangen, utrolig vakkert. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 du har forstått det oioi. inlegg nr 1337 måtte bli i pink flyod tråden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå