ethan hunt Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei, jeg har et problem: Når jeg starter opp pcen, forblir skjermen svart. Etter en stund begynner powerknappen på skjermen å blinke i stedet for å lyse slik den gjør når alt virker. Jeg hører det pipet som kommer når pcen starter opp, men ser aldri noe. Har prøvd med en annen skjerm med samme resultat. Har windows xp pro. Det har vært slik en stund, så jeg er ikke helt sikker, men mener at det skjedde en krasj når dataen ble brukt til spilling, og at den har vært slik siden. På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ta ut strøm ledning, reset skjermkortet (ta det ut av maskinen og sett det inn igjen), eventuelt prøv med anet skjermkort, sjekk om skjermkortet ikke er svidd/brent. Om problemet fremdeles er der, sjekk at pinnene i kabelen er i orden. Skulle det fremdeles er problem, ring maskinvare support om det er OEM maskin. Lenke til kommentar
ethan hunt Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Takk for hjelpen. Det var skjermkortet ja. Viften hadde stoppet, så det har nok svidd seg. Byttet til et annet skjermkort og da fungerte alt som før. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå