chil Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 hei har funnet ut at den abselutt største støy kilden på min maskin er hardisken min, har en 7200 IBM 30 gigg disk, støyer disse svært mye i forhold til andre disker, hakke så peilin jeg.. :o Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hardisken går sikkert snart til heelvette, ta backup så fort som mulig:) Har skjedd meg ett par ganger, aldri mere IBM. Lenke til kommentar
chil Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Hardisken går sikkert snart til heelvette, ta backup så fort som mulig:)Har skjedd meg ett par ganger, aldri mere IBM. nei tror ikke den går til den varme plassen langt nede i jorda(sensurerte det like godt selv) den er ikke Ulyder den har altid lagd så mye støy, lurer bare på om disse diskene støyer mere(mye) enn andre. Lenke til kommentar
laris Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Når disken begynner og lage ulyd er den snart på tur til og stoppe,det gjorde min 80giga ibm hardisk i går jevla surt,men ringte psdata.no.ingen problem,det er jo 3 års garanti. IMB: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 IBM sine disker er kjent for å lage en god del lyd ja, men du skal være klar over at viss harddisken din i tillegg skaper mye vibrasjonsstøy så kan støynivået dobles/mangedobles. Alt for mange skrur harddiskene for dårlig fast eller har deler i maskinen som begynner å vibrere som følge av harddisken. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 ________________ -----------------AMD-------------------------- hvorfor? For Intel suger!!!!(mye penger) ------------------------------------------------ latterlig signatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå