vk2elev Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei, så at det var en annen tråd om pølsekoking her, men jeg har et litt mer delikat problem. Jeg har en sånn tykk pøle men den er helt frossen. Må jeg da vente til den er tinet opp eller er det en spesiell måte å koke frosne pøler på? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei, Jeg ville lagt denne i mikrobølgeovnen for å tine den. (Svak varme.. ca 180W) eller lagt den i varmt vann slik at den fikk tine seg der. Lenke til kommentar
vk2elev Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Hei, Jeg ville lagt denne i mikrobølgeovnen for å tine den. (Svak varme.. ca 180W) eller lagt den i varmt vann slik at den fikk tine seg der. 9001290[/snapback] Det var lurt, tusen takk! (er sulten nå ) Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Bare hyggelig det. Vit at varmt vann tar noe lenger tid enn mikrobølgeovn. Lenke til kommentar
yssi83 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei, Jeg ville lagt denne i mikrobølgeovnen for å tine den. (Svak varme.. ca 180W) eller lagt den i varmt vann slik at den fikk tine seg der. 9001290[/snapback] Man bør ikke tine ting i varmt vann. Da florerer bakteriene i de ytre lagene før de indre blir tint Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Og alt forsvinner når man koker det hele etterpå. Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 koke pølse? uansett tine i lunka vann, mens pølsa er inpakka i plast pose, så den ikke drar til seg unødig væske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå