toro6 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 den går, men bildet vises ikke! min maskin funker, men ikke kameraten min sin. hva skjer? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 prøv å holde inne av/på knappen 5 sec eller noe til det piper for å reset'e screen settings, så skal det nok gå. Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har good ol' fashion bilderør tv, intill jeg får plasma tven min. Jeg får opp bilde og lyd uten problemer. Bare evig vanskelig å lese hva som står på skjermen men det er ikke problemet her. Du har sikkert prøvd de forskjellige AV1,AV2 osv. kanalene? Regner med at du har scart siden du har en eldre tv. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) vi ringte like godt Playstation support, men takk for svar, tidus, du hadde rett der. reset fungerte, men det hadde ikke vært nødvendig; kompisen har nemlig lcd tv, så stasjonen var innstillt på bruk av HDMI kabel. rimelig teit for å si det mildt Endret 4. juli 2007 av toro2 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 har det samme problemet her.. får ikke brukt Ps3`en på bilderørs tven før jeg får den nye tven nå. Jeg hadde den innstilt på hdmi før jeg kobla fra. Må jeg få kobla den til en med hdmi og stilt tilbake for at det skal funke da ? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 har det samme problemet her.. får ikke brukt Ps3`en på bilderørs tven før jeg får den nye tven nå. Jeg hadde den innstilt på hdmi før jeg kobla fra. Må jeg få kobla den til en med hdmi og stilt tilbake for at det skal funke da ? 9042141[/snapback] HDMI på bilderørstv? Koble til på bilderørstv'en din å hold inne avogpåknappen i 10 sekunder til du hører at den piper. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvis du leser 1 gang til så ser du at jeg ikke skriver at jeg skal bruke hdmi på bilderørs tv. Men skal prøve tipset ditt. takk. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Testa tipset ditt nå og det funket = ) Takker og bukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå