Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg vil at en variable skal bli skrivd inn i en tabell som er ReadOnly for den som bruker programmet, og at hvis det er noe fra før der så skal den lage en ny rad og så skrive inn denne variablen der, åssen gjør jeg det? NB: jeg er ikke ute etter noe om databaser. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ikke noe om databaser? Hva slags tabell er det snakk om da? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Norsk programmering *usj* Snakker vi ListBox? ListBox.Items.Add Snakker vi arrays? Bruk System.Collections.Generic.List istedet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ikke noe om databaser? Hva slags tabell er det snakk om da? 9001888[/snapback] Jeg mener et "DataGridView" som ikke er bundet til noe form for database eller noen annen form for data. Data'ene kommer inn når brukeren f.eks trykker på en knapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå