Ingar Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er det noen som har tatt russisk som valgfag vgs og kan fortelle litt om hvordan det var? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er det noen som har tatt russisk som valgfag vgs og kan fortelle litt om hvordan det var? 9000989[/snapback] Er det i det heletatt mulig? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Ja, hvis du går på en god skole kan du velge nesten hva som helst; selvfølgelig tysk, fransk, spansk, men også russisk, italiensk og latin ... Men ikke la oss ha noen videre diskusjon om dette temaet; jeg er interessert i høre hvordan folk som har tatt faget oppfatter det. Endret 4. juli 2007 av Ingar Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ja, hvis du går på en god skole kan du velge nesten hva som helst; selvfølgelig tysk, fransk, spansk, men også russisk, italiensk og latin ... 9003313[/snapback] Nå regner jeg med at du tenker på byskolene i Trondheim, og der handler det vel mer om at samarbeidet mellom de skaper et stort mangfold og mange muligheter. Men ikke la oss ha noen videre diskusjon om dette temaet; jeg er interessert i høre hvordan folk som har tatt faget oppfatter det. 9003313[/snapback] Ikke tatt det selv. Men husk at dette er et totimers(?) valgfag. Det er begrenset hva man kan lære, men det begrenser selvsagt også hvor vanskelig faget er. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Alle fag, bortsett fra x-fagene, er femtimers. I kunnskapsløftet altså. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Alle fag, bortsett fra x-fagene, er femtimers. I kunnskapsløftet altså. 9006100[/snapback] Det fordeles gjerne over flere år. Så kanskje to timer i år, og tre neste år. Eller fordelt på tre år. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Alle fag, bortsett fra x-fagene, er femtimers. I kunnskapsløftet altså. 9006100[/snapback] Åja, da er det ikke et valgfag lenger. Men da tror jeg det er få her som kan hjelpe deg, fordi jeg tviler på at det er mange her som har hatt russisk som studieretningsfag. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er det noen som har tatt russisk som valgfag vgs og kan fortelle litt om hvordan det var? 9000989[/snapback] Russisk er ganske vanskeligere enn Tysk og Tysk er lettere enn Fransk i teorien. Spansk vil jeg si er det enkleste, lærte det så sykt raskt på ungdomsskolen, synd at vi ikke hadde det på videregående. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Lurer i grunn på det samme da jeg skal ta russisk som privatist nå til høsten. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Lurer i grunn på det samme da jeg skal ta russisk som privatist nå til høsten. 9018277[/snapback] Litt komisk at du kaller deg dicktator skal ta russisk og på bilde er det en kar som"sikter med en bensinpumpe" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå