Khaya Ivorensis Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei! Siden jeg installerte og begynte å bruke ZoneAlarm Security (brannmur, antivirus, anti spyware programvare), har jeg opplevd at min MSN (Windows Live Messenger 8.1) har vært ustabil- jeg blir disconnected svært ofte, og spesielt når jeg nettopp har logget på og prøver å skrive en melding. Noe som har vært borti dette problemet før, og eventuelt vet hva som må til for å fikse det? Mvh, -Erlend Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Prøv og avinstaller ZoneAlarm. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Men da har jeg ikke brannmur lengre Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er det ikke mulighet for å åpne brannmuren å legge til programmer/porter? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Joda, men såvidt jeg vet er MSN åpnet og "godtatt" på alle måter. Jeg får brukt programmet, men er bare synd at jeg blir disconnected mer eller mindre tilfeldig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Joda, men såvidt jeg vet er MSN åpnet og "godtatt" på alle måter. Jeg får brukt programmet, men er bare synd at jeg blir disconnected mer eller mindre tilfeldig. 9001232[/snapback] Akkurat det samme skjer med meg, internett og msn er dødstregt etter at jeg begynte å bruke Zonealarm, så jeg vurderer å slette hele dritten ut av vinduet Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Har aldri selv opplevd det samme og bruker samme kombinasjonen. Har heller ingen problemer med zone alarm og azureus eller andre p2p programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå