Calle1 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Lastet ned Tekken 5 Dark resurrection til PS3 i dag og kan ikke finne noen form for Storymode slik det var før. Finnes ikke dette? Endret 4. juli 2007 av Calle1 Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Nei, det er dessverre ingen storymode med der. Du kan laste ned å se avslutningsfilmene til de splitter nye figurene, men det er alt. Lenke til kommentar
Calle1 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Ok, takk for oppklaringen. Kom et spørsmål til når jeg begynte å spille. På arcade mode: Når du har trykket på en figur og får opp menyen om du skal kjøpe noe til han eller starte å spille. Er det da ikke mulig å komme tilbake til figurvalg igjen? Prøvd alle knapper men det eneste jeg kan gjøre er å starte spillet. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Trykk start og select for å komme til hovedmenyen gå så tilbake Lenke til kommentar
Calle1 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Trykk start og select for å komme til hovedmenyen gå så tilbake 9001914[/snapback] Får det ikke til å virke jeg. Start sørger for at jeg velger figuren. Hm... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du må trykke start+select (samtidig), da funker det =) Har onlinemodusen kommet ennå? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 den har kommet i japan.... Lenke til kommentar
Calle1 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 den har kommet i japan.... 9007549[/snapback] Er dette noe som må lastes ned når den kommer her? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvis du fil spille online, så ja. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ifølge et par stk. som jeg har snakket med så skal online mode'en komme til torsdag. Vet ikke om jeg skal tro helt på det, men han er hevrtfall betatester for Sony så kan hende han har fått en mail som ikke andre har fått...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå