OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Får vel prøve meg på denne. Har noen AAKG K 271 Studio, men de begynner å bli bra slitt. Edit: Noen som vet hvor jeg kan kjøpe ny kabel til den foresten? Endret 7. juli 2007 av tonna Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Spenningen stiger! Vil jeg ha lykken med meg denne gangen? Lenke til kommentar
floolf Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Når det gjelder det ultimate til gaming, så ser jeg mitt snitt til å anbefale Beyedynamic DT297, med mic. Hos Tonart, som er dyre, koster de 2995,- Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 I checked my facts. All correct Men vinne gjør jeg nok aldri, uansett hvor riktig det er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Hvordan greide du å finne svaret på "bilspørsmålet"? Brukte du bare fornuften og tenkte at hodetelefoner aldri i verden kan tåle en bil? Endret 7. juli 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg lurte også på det bilspørsmålet.. fant faktisk en test av det headsettet, hvor personen som testet syntes det virket så fantastisk solid bygget at det burde tåle å bli overkjørt.. Men tolket det som ett utsagn for å understreke kvaliteten på dem.. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Herlige premier da. Gratulerer til hvem enn som blir lykkelige vinnere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jo, takk for det. Jeg kommer nok til å bli fornøyd, skal du se. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Konkurranser er kjekt, spesielt når det er ting eg gjerne kan tenke meg å vinne. Eit headset i 1700-kroners klassen hadde eg ikkje sagt nei til. Ikkje så veldig glad i spørsmål av typen som det andre er, eit korrekt svar finnes ikkje sidan det vil være avhengig av så mangt, men trur eg har det svaret dykk er ute etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kan du hinte litt da? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) sikkelig fete headset får håpe jeg svarte riktig men om jeg gjorde det, så kjenner jeg vinner lykken min: på bånn som alltid 9021948[/snapback] I likhet med orddelingskunnskapene? Tipper at overkjørselen bare er der for moroskyld jeg, "lurespørsmål" på en måte. Når de spør om sånt tror jeg jo automatisk at noen har testa det og at det går, men det høres jo ikke så mulig ut at det gjør noe. 9021751[/snapback] Tror jeg går får "nei" jeg og. har leita i 20 minutter nå, og finner ingenting om sammenstøt mellom en bil og Beyerdynamic DT770 Pro... Men tommelen opp for konkurranser! Håper på flere! EDIT: Skummelt å se at alle svarene kom i rød skrift når jeg fikk svarregistreringsbekreftelse Endret 7. juli 2007 av garanti Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Tipper at overkjørselen bare er der for moroskyld jeg, "lurespørsmål" på en måte. Når de spør om sånt tror jeg jo automatisk at noen har testa det og at det går, men det høres jo ikke så mulig ut at det gjør noe. 9021751[/snapback] Omvendt psykoligi mao.? Svaret kan igrunn være både ja og nei, da hw.no ikke har spesifisert hvilken bil det er. (rc-bil, eller skikkelig bil?) Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jodå, någon har gjort testet och det finns på internet med bilde. Så det är bara att søka.. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg fant svaret her på forumet, faktisk. Er det lov å si? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Trur det inte är så lurt o legge ut svar här..blir ju snart bara o åpne tävlings "tråd" o få alla svar serverat. Blir kanske inte så mange tävlingar framøver då? Menar det är dåligt gjort o legge det ut här. Noen som är enig i det? Endret 7. juli 2007 av Robbansvenske Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Idiotisk å spørre etter svar. Ingen vil da minske vinnersjansene sinde på den måten. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 yey endelig et skikkelig merke! AKG <3 9000658[/snapback] erhm...Beyerdynamic Håper virkelig jeg vinner i denne konkurransen, trenger nye kanner, og begge disse er jo gode alternativer. Dette er den første konkurransen på lenge der jeg virkelig kunne trenge/ønske noe av premiene. Måtte den med mest flaks vinne, jeg har utrolig lite med den go'-flaksen Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Egentlig burde vel alle svar som i det hele tatt hinter til hvordan finne svar på spørsmålene slettes, selv om det er temmelig lett å søke. (Og jeg håper selvsagt jeg vinner selv, nye hodetelefoner er noe jeg har funnet ut jeg skal bruke en slant på, når jeg bare får spart opp litt) Lenke til kommentar
LWSR Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 noen som vet om en konkuranse hvor en kan vinne en litt kul Boseanlegg også ? trenger noe å plugge i når jeg vinner her Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Boseanlegg Noe godt å plugg inn i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå