Gå til innhold

The Simpsons på norsk

Anbefalte innlegg

NÅ har jeg trålet hele tråden og er møkka piss lei av folk som sier "Ååå nei, det ødelegger The Simpsons." Til dere vil jeg si: Gi FAEN i å syt, det bør være alternativ for de som ikke kan engelsk også, ikke bare det:

Stort sett skal alle se den engelske versjonen uansett faen, så ikke syt for noe dere ikke engang blir å se på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og du kan vel ikke alvorlig mene at det er bra at de dubber The Simpsons Movie?

Det er fint for de som foretrekker norsk at de dubber filmen. Om denne gruppen er liten, om denne gruppen er for ung til å sette pris humoren man får ved original tale eller om de ikke kan engelsk har mildt sagt nada å si.

Ellers kan jeg ikke se noen negative sider ved at de dubber. Til nå har vi blitt servert slående argumenter som "jeg liker engelsk, det er det orginale" og ikke minst "de kommer til å bruke for mye penger på dubbingen". :!:

"Faen i svarte helvete, den nye bilen fra Ford kommer i rød. Jeg hater rød. Jeg skal ha blå! FUCK YOU FORD."

Haha, slående sammenligning. =D

Lenke til kommentar
Den store fordelen med dette er at vi slipper de j*vla drittungene som sitter å bråker og skriker, da disse går på den norske versjonen. Så kan vi som ser den engelske nyte filmen i fred og ro.

9126385[/snapback]

så sant så sant, og alle de som går på den norske bare for å fordrive tia si med mobilen og snakking og fnising :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...