Groening Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Neeeiii! Hvorfor... hvorfor... Hvorfor må de dubbe The Simpsons. 20 år. 20 år har vi klart å ungå å dubbe dem. Nå, må de dubbe filmen? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Do you have the facts? Kommer de til å dubbe den nye simpsons filmen? Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Neeeiii!Hvorfor... hvorfor... Hvorfor må de dubbe The Simpsons. 20 år. 20 år har vi klart å ungå å dubbe dem. Nå, må de dubbe filmen? 9000358[/snapback] Det bli for dumt! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvis de gjør det kommer faen meg ikke jeg til å se filmen på kino, no way! Da forsvinner jo faen meg alt som er bra med the simpsons. Hvordan kan man overleve _uten_ Homers stemme, når han synger "spider-pig", samtidig som han holder en gris oppned gående i taket. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 På SFKino så kommer det i orginal tale ihvertfall. Se under "kommende filmer". Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Selvfølgelig kommer den på engelsk og, men når de først begynner å dubbe hvem vet hva som skjer. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Atle Antonsen blir Homer Simpson Endret 4. juli 2007 av rawen100 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Huff så teit. Jeg skal kun se den orginale versjonen! Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Virker kun som SFkino har tenkt å kjøre orginal tale. Det er like greit. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Håper for guds skyld at de ikke begynner og dubbe tv serien Endret 4. juli 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Tror bare den dubba versjonen kommer på dvd, ingen kinoer som jeg vet om skal vise den på norsk iallefall. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Det er jo ingen vits i å dubbe simpons til norsk. Det er jo stemmene i The Simpsons som gjør halve greia bra, f.eks skrikinga til Homer Endret 5. juli 2007 av iqliZer Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Atle Antonsen og resten av gjengen som dubber Simpsons burde bli bannlyst fra norsk filmindustri. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Oioi. Jeg MÅ se den dubba versjonen. Da er det å drikke seg full og så gå på kino som gjelder. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Heldigvis viser min lokale kino den orginale versjonen.. *phew* Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Selvfølgelig skal jeg se orig. versjon på kino, men når noe er ekstremt tåpelig/ dårlig - som det sikkert blir - så er det morsomt å se (med tanke på norsk versjon). Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Tenk dere hvis de dubber serien. Se før dere at dere setter dere med tven og ser at Simpsons begynner og plutselig hører dere at de synger sånn her i introen "Familien simpsons". Griner bare av Tanken Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 At den blir dubbet til norsk sier bare en ting.... ja til kopiering på pb Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Herregud. Eneste grunnen til at de lager en norsk-dubba versjon er den lave aldersgrensen. Med 11-års aldersgrense kan unger ned til 8 år gå på kino og se filmen, og da er det greit å ha en versjon på norsk så de også har mulighet til å se den. De fleste kopiene av filmen som sendes til norske kinoer (25 norske, mot 95 originale) er selvfølgelig den engelske versjonen. Selv vil jeg bare av åpenbare grunner se den originale versjonen. Og nei, serien vil nok ikke bli dubba på norsk. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Skjønner ikke hvorfor folk syter over at den blir dubbet, dette ble tatt opp på den andre Simpsons Movie tråden. De som ikke kan engelsk ser den som er dubbet, de som kan engelsk ser den som er på engelsk, vanskelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå