PzYco_ Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hei! Jeg bare lurte på hva den VIRKELIGE vekten (med standardbatteri) er på motorola T720. Jeg har sjekket rundt forbi på internett, og vekten har spredd seg fra 90 gram til 101 gram. Personlig tror jg rundt 100 gram er riktig, men hadde vært greit om noen visste det som har den og fått den virkelige vekten. -------------------------------------------------------------------------------------- Life sux, and then you die... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Om den veier 90 eller 100 gram er vel et fett. Det er jo ikke kilopris på den. Har aldri hørt om noen som kjøper mobil etter vekt... Lenke til kommentar
Børge Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har veid min, og den veier 103 gram. Mvh Børge Lenke til kommentar
PzYco_ Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Om den veier 90 eller 100 gram er vel et fett. Det er jo ikke kilopris på den. Har aldri hørt om noen som kjøper mobil etter vekt... Vet at det ikke her kilo pris heste hue! Men det er greit å vite hva telefonen veier, og ja det er MANGE som kjøper telefon etter vekt. Og dessuten tror jg ikke du vil likt å kjøpt en ny telefon som veide 500 gram! tulling... Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 500 gram?! Det er det vel ingen som vil ha... Men om telefonen veier 90 gram eller 100 gram, så er jeg enig med baltazar at det er ett fett!!! Jeg begynner ikke å miste balansen om telefonen veier 10 gram for mye.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Saken handler heller ikke om en telefon som veier 500 gram her, men mellom 90 og 100, dessuten finnes det ikke en telefon på markedet i dag som veier noe særlig mer enn 200g. Dette er en såpass ubetydelige vekt at en utsulta russerunge kunne fint dratt med seg telefon rundt i Murmansk's gater. Lenke til kommentar
PzYco_ Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 500 gram?! Det er det vel ingen som vil ha... Men om telefonen veier 90 gram eller 100 gram, så er jeg enig med baltazar at det er ett fett!!!Jeg begynner ikke å miste balansen om telefonen veier 10 gram for mye.. Javell, kanskje du syns det er ett fett, i og med at telefonen din veier såå sykt mye mer!! din 3510i er bare noe søppel, det kan ikke sammenlignes.. så back off! Lenke til kommentar
cc Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 500 gram?! Det er det vel ingen som vil ha... Men om telefonen veier 90 gram eller 100 gram, så er jeg enig med baltazar at det er ett fett!!!Jeg begynner ikke å miste balansen om telefonen veier 10 gram for mye.. Javell, kanskje du syns det er ett fett, i og med at telefonen din veier såå sykt mye mer!! din 3510i er bare noe søppel, det kan ikke sammenlignes.. så back off! PzYco_ - jeg ser du er relativt ny her, så jeg sier bare ifra med en gang; Dette er ikke et sted du kan komme med drittslenging uten grunn. hei_det_er_robin Kom med sin mening i denne saken, kanskje unødvendig, men for å poengtere sin mening. Du svarer ved personangrep, noe som ikke fører saken et eneste steg videre. Dropp sånn oppførsel, er du grei. Konstruktiv kritikk, derimot, blir mottatt med takk. Lenke til kommentar
PzYco_ Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 PzYco_ - jeg ser du er relativt ny her, så jeg sier bare ifra med en gang; Dette er ikke et sted du kan komme med drittslenging uten grunn. hei_det_er_robin Kom med sin mening i denne saken, kanskje unødvendig, men for å poengtere sin mening. Du svarer ved personangrep, noe som ikke fører saken et eneste steg videre. Dropp sånn oppførsel, er du grei. Konstruktiv kritikk, derimot, blir mottatt med takk. Oki, for du har jo vært her lenge! hmm, la meg se.. 5 dager lengre enn meg.. Og en annen ting, pass dine egne saker, ikke bland deg inn i andres, du kler det ikke. Og er du kanskje "sjefen" her, HATER sånne som skal ta ledelsen og kommandoen hele tida! plz, n00b2k Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det er riktig at han kun har vært her 6 dager lenger enn deg, men han har heller ikke brukt sin første uke som forum bruker til å kjefte, smelle, klage, sutre og flame andre forum brukere. Lenke til kommentar
PzYco_ Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Det er riktig at han kun har vært her 6 dager lenger enn deg, men han har heller ikke brukt sin første uke som forum bruker til å kjefte, smelle, klage, sutre og flame andre forum brukere. åhh!!! må du å begynne nå?! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Herved har jeg gitt meg! Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 PzYco_: Du kan ikke finne på no annet enn å slenge dritt til meg?! for eksempel droppe det og hjelpe andre. Grunne jeg er her for. Jeg gidder ikke å sitte med modemet mitt og bruke penger på å krangle med deg.. Hjelp andre, det er det jeg sier.. Jeg tror heller ikke du får så veldig mye respekt av å plage folk med engang. Dette var kanskje på en måte et indirekte personangrep, men hvis det er det beklager jeg... Jeg gidder ikke å krangle. ferdig med det fra min side.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå