Xifi Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Jeg trenger litt hjelp i Serious Sam 2. Når jeg starter å spille så er det akkurat som om sensitivity'en blir skrudd opp på 5 tusen eller noe, det er umulig å gjøre en ting.Bare jeg rører musa så snurrer jeg hele "skjermen", så jeg må bruke piltastene til å sikte med noen som vet hva jeg kan gjøre?? Endret 4. juli 2007 av Xificuz Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Jeg er temmelig sikker på at det er en måte å skru ned sensetivityen til spillet hvis du bare går inn på menyen til spillet? Det går ivertfall ann på Serious Sam: Second Encounter. Hvis ikke så skal det gå ann å skru ned følsomheten til musa generelt, fra windows og da vil det ha en effekt på spillet. Endret 4. juli 2007 av Saykin Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 ja, men det hjelper ikke. Har prøvd... Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Da ville jeg sett om noen andre har samme feil og eventuelt hva de gjorde for å fikse den, hvis ikke kan du alltids reinstallere eller oppdatere til nyeste patch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå