Konnis Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei! Etter at flere MGS-tråder har blitt stengt lager jeg bare en ny tråd og spør om noen ting. 1) Hva er den letteste måten å få stealth på? Jeg har lest noe om at det er 3 slanger (Solid Snake, Solidus Snake og Liquid Snake) i blomsterengen der man sloss mot The Boss, og hvis man spiser bare Solid Snake (eller noe sånt) får man stealth. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? 2) Hva er det som er så spesielt med Kabuki Face Paint? Det var de spørsmålene jeg kom på nå På forhånd takk Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ta en titt på Gamefaqs. Det er garantert en guide for å få tak i stealth der. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg har et lite spørsmål til. Jeg skal nå få Infinity Face Paint på Very Easy med Tsuchinoko-måten. Gjør det noe om jeg bruker EZ Gun? Kan jeg få IFP selvom jeg bruker den? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg har et lite spørsmål til. Jeg skal nå få Infinity Face Paint på Very Easy med Tsuchinoko-måten. Gjør det noe om jeg bruker EZ Gun? Kan jeg få IFP selvom jeg bruker den? 9010459[/snapback] det var ein av dei mest uforståelige setningane eg har sett innpå her.. kudos.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Vanskelig ordbruk, eller dårlig formulert? Du hadde jo ikke trengt å svare hvis du ikke hadde spilt MGS3 og ikke forstår ordene da... Og for de som trenger forklaring: IFP = Infinity Face Paint Tsuchinoko = rar slange EZ Gun = en pistol Endret 5. juli 2007 av Konnis Lenke til kommentar
redflame Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Som bigfatty skriver sjekk Gamefaqs.com eller denne lenken http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/914828.html Lykke til Endret 6. juli 2007 av redflame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå