Demonfudge Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fikk et inkassokrav her om dagen. Saken gjelder fiskekort for et par dager i Sørmarka i august i fjor. Prisen var på 175 kr. Jeg husker at jeg fikk purring èn gang, så hørte jeg ikke noe mer. Så får jeg inkasso på 473, 57 kr. 9 måneder etter. Jeg er rimelig sikker på at jeg betalte, men det er jo også muligheter for at det har skjedd en glipp. Har jeg noen rettigheter eller er mitt eneste valg rett og slett betaling? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Skal du bestride kravet må du fremlegge bevis(kvittering osv). Dersom du ikke har noe å legge frem kan du like godt bare betale kravet og bli ferdig med det før det kommer opp i tusenvis av kroner. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Var det jeg tenkte. Har sett etter kvitteringer og slikt, men jeg har nok ikke betalt ser det ut til. Kanskje jeg skal begynne med inkasso selv, et gebyr på 280,- for en regning på 179 kr, blir penger av sånt. Uansett, takk for hjelpen nomore. Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har du kikket på kontouskriftene fra banken i den perioden som du mener at du kanskje har betalt. Det er fullgod kvittering det. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Har gjort det, men finner ingenting. Dessverre. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg