TST Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Siden lansering av videotjenesten har Gamer.no lagt ut over 400 spillvideoer, som har blitt vist en halv million ganger. Les mer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Stå på videre, syns tjenesten er kjempekjekk og bruker den daglig. Savner noen funksjoner, men det virker som dere allerede er klar over dette Av det som ikke var nevnt i artikelen, etterlyser jeg muligheten for å se trailerne i fullskjerm. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Godt at folket viser at de setter pris på dette. Ikke ofte jeg bruker den selv, men en veldig fin tjeneste. Eneste jeg savner er også fullskjerm, så stå på. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fantastisk tjeneste! (Som sagt er søke funksjon en stor mangel, håper det blir klart snart=) Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Dere skal ikke begynne med Videoreview av typen Gamespot osv? Det hadde vært kult. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det aller, aller "kuleste" hadde vært om dere la ut HD-videoer, slik man finner på Gametrailers, og faktisk gjorde dem tilgjengelig for nedlasting (gjennom BitTorrent og FTP, som med demoer). Lenke til kommentar
capy Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 jupp, dette liker vi. skulle gjerne sett flere demoer bli lakt ut her på gamer. oppdateringer av spill hadde også vært genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg