Homme Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 En pysjbukse har overhode ingen ting ute i det offentlige å gjøre, da burdte du heller bruke en joggebukse.. (anbefalte jeg akkurat en å bruke joggebukse ute? *grøss*) Lenke til kommentar
Chao Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Dårlig selvtillit fordi jeg ikke vil gå med de samme klærne som alle andre fordi jeg ikke synes de er noe fine? Joa, jeg ser logikken Og jeg er ganske sikker på at du aldri hadde tatt på deg en pysjbukse om det ikke var populært å bruke dem, men det kommer du vel til å nekte for 9006050[/snapback] Du forstår jo ikke ordet av hva jeg skriver selv om jeg markerer det du missforto. Du har dårlig selvtillit om du ikke vil gå i samme klær som det fjortissene bruker, fordi fjortissene bruker dem. Det har ingen ting med om du synes de er fine eller ikke. Slutt å ape rundt med hva som er logisk og ikke for det kler deg neppe. Pysjbukse har man brukt i alle år, og det er ikke noen ny ting som fjortissene har kommet på av seg selv. Pysjbukser er deilige å bruke, men jeg ville aldri gått med det ute i byen.Har heller ikke noe problem med å bruke det hvis jeg bare skal være sammen med venner. Såfremt vi ikke skal oppsøke steder med masse mennesker. 9006707[/snapback] Helt enig Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Du forstår jo ikke ordet av hva jeg skriver selv om jeg markerer det du missforto. Du har dårlig selvtillit om du ikke vil gå i samme klær som det fjortissene bruker, fordi fjortissene bruker dem. Det har ingen ting med om du synes de er fine eller ikke. Slutt å ape rundt med hva som er logisk og ikke for det kler deg neppe. Pysjbukse har man brukt i alle år, og det er ikke noen ny ting som fjortissene har kommet på av seg selv. Haha Jeg sier bare at du aldri hadde brukt de jævla pysjbuksene dine om ikke fjortissene gjorde det. Personlig synes jeg de ser helt jævlige ut. Slutt å ape rundt med usakligheter, du. *Greit da, de ser bra ut på noen jenter, men de tar seg godt ut i hva det skulle være. Endret 5. juli 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Bulabukser kan man fint kjøpe i forskjellige sportsbutikker, men jeg ville heller anbefale björnborg-pysjbuksene. Bula ser jo helt skada ut jo. Såvidt jeg tør å ha min i skapet >( Lenke til kommentar
khvm Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Og de kan man få kjøpt på nettet, hvor? Lenke til kommentar
Chao Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Slutt å ape rundt med usakligheter, du. 9008428[/snapback] Uansett: Jeg ville ikke være treig, men jeg var faktisk ikke klar over at dette er "fjortissbukser" Selveid er veleid Chao :!: 9008437[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Uansett: Jeg ville ikke være treig, men jeg var faktisk ikke klar over at dette er "fjortissbukser" Det usaklige var at du starta å skrive om selvtillit. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det verste jeg ser, er folk som går med pysjbukser "offentlig", i den forstand at det ikke er hjemme blandt familie... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Når og hvor han har lengt å bruke pusjbukser er helt uinteressant og skal ikke diskuteres i denne tråden, det kan dere ta over PM eller lage en ny tråd. Enten kan dere svare på trådstarters spørsmål eller la være å svare. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Nok OT nå. Hopp tilbake på temaet, ellers stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå