Gå til innhold

Bula pysj bukser; hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dårlig selvtillit fordi jeg ikke vil gå med de samme klærne som alle andre fordi jeg ikke synes de er noe fine? Joa, jeg ser logikken :)

Og jeg er ganske sikker på at du aldri hadde tatt på deg en pysjbukse om det ikke var populært å bruke dem, men det kommer du vel til å nekte for :roll:

9006050[/snapback]

Du forstår jo ikke ordet av hva jeg skriver selv om jeg markerer det du missforto. Du har dårlig selvtillit om du ikke vil gå i samme klær som det fjortissene bruker, fordi fjortissene bruker dem. Det har ingen ting med om du synes de er fine eller ikke.

Slutt å ape rundt med hva som er logisk og ikke for det kler deg neppe.

Pysjbukse har man brukt i alle år, og det er ikke noen ny ting som fjortissene har kommet på av seg selv.

Pysjbukser er deilige å bruke, men jeg ville aldri gått med det ute i byen.

Har heller ikke noe problem med å bruke det hvis jeg bare skal være sammen med venner. Såfremt vi ikke skal oppsøke steder med masse mennesker.

9006707[/snapback]

Helt enig :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Du forstår jo ikke ordet av hva jeg skriver selv om jeg markerer det du missforto. Du har dårlig selvtillit om du ikke vil gå i samme klær som det fjortissene bruker, fordi fjortissene bruker dem. Det har ingen ting med om du synes de er fine eller ikke.

Slutt å ape rundt med hva som er logisk og ikke for det kler deg neppe.

Pysjbukse har man brukt i alle år, og det er ikke noen ny ting som fjortissene har kommet på av seg selv.

Haha :wee: Jeg sier bare at du aldri hadde brukt de jævla pysjbuksene dine om ikke fjortissene gjorde det. Personlig synes jeg de ser helt jævlige ut.

Slutt å ape rundt med usakligheter, du. :)

*Greit da, de ser bra ut på noen jenter, men de tar seg godt ut i hva det skulle være.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Slutt å ape rundt med usakligheter, du. :)

9008428[/snapback]

:roll:

Uansett: Jeg ville ikke være treig, men jeg var faktisk ikke klar over at dette er "fjortissbukser" :blush:

Selveid er veleid Chao :!:

:thumbup:

9008437[/snapback]

:!:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
:roll:

Uansett: Jeg ville ikke være treig, men jeg var faktisk ikke klar over at dette er "fjortissbukser" :blush:

Det usaklige var at du starta å skrive om selvtillit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...