Gå til innhold

Bula pysj bukser; hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... og har planer om å bruke den ute :cool:

9005143[/snapback]

Jeg setter tusen kroner på at du aldri ville brukt den ute om det ikke var in blant fjortisene. Ikke at det trengs en rakettforsker for å skjønne det, men.

9005239[/snapback]

Jeg vet ikke hva som er in hos fjortissene, det bryr meg i grunn ingen ting...

...I dag gikk jeg rundt i vest og hatt :ermm:

Lenke til kommentar
Hvordan kan du da vite at det er «kult» å gå med pysjbukse ute? Eller vent, kanskje det er noe du har kommet på selv? Man blir som regel inspirert fra et eller annet.

9005394[/snapback]

Jeg har sett fjortisser med pysjbukse ja...

Gjør det meg til fjortiss...?

 

EDIT: For å svare på spørsmålet så er det i grunn noe jeg fant på selv når jeg var ute og handlet, var ikke ute etter pysjbukse i det hele tatt.

Endret av Chao
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jeg har sett fjortisser med pysjbukse ja...

Gjør det meg til fjortiss...?

9005496[/snapback]

Med fjortissene mener han bl.a. alle de jentene i 14-17 årsalderen som farger håret platinahvitt, bruker 2 tonn brunkrem osv. Og om du ikke har lagt merke til at det er en hit blandt dem å gå med dem er du litt treig.

 

Og svaret ditt var utrolig usaklig btw. svarte ikke på det han spurte om/skreiv.

Lenke til kommentar
Og om du ikke har lagt merke til at det er en hit blandt dem å gå med dem er du litt treig.

9005640[/snapback]

Jeg har lagt merke til det, men ser ikke det som noen hindring for meg i å kjøpe pysjbukser og bruke dem utendørs.

 

Om det er noe galt i å bruke pysjbukser ute så er det ikke fordi fjortissene gjør det, da er du akkurat like usikker på deg selv som de er...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jeg har lagt merke til det, men ser ikke det som noen hindring for meg i å kjøpe pysjbukser og bruke dem utendørs.

 

Om det er noe galt i å bruke pysjbukser ute så er det ikke fordi fjortissene gjør det, da er du akkurat like usikker på deg selv som de er...

9005688[/snapback]

Ja, jeg bruker ikke pysjbukser fordi jeg ikke er sikker på meg selv. Bra du er saklig :)

Lenke til kommentar

:thumbup:

 

Jeg tror ikke jeg kan gjøre annet enn å gjenta meg selv: om du synes det er galt å bruke pysjbukser utendørs fordi fjortissene gjør det er du usikker på deg selv...

 

Om du synes det er galt av praktiske årsaker eller synes det tar seg dårlig ut så skal ikke jeg legge med opp i det...

 

Personlig synes jeg det både er praktisk og ser greit ut, men ikke på byen eller skole/jobb sammenheng...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
:thumbup:

 

Jeg tror ikke jeg kan gjøre annet enn å gjenta meg selv: om du synes det er galt å bruke pysjbukser utendørs fordi fjortissene gjør det er du usikker på deg selv...

 

Om du synes det er galt av praktiske årsaker eller synes det tar seg dårlig ut så skal ikke jeg legge med opp i det...

 

Personlig synes jeg det både er praktisk og ser greit ut, men ikke på byen eller skole/jobb sammenheng...

9005918[/snapback]

Dårlig selvtillit fordi jeg ikke vil gå med de samme klærne som alle andre fordi jeg ikke synes de er noe fine? Joa, jeg ser logikken :)

 

Og jeg er ganske sikker på at du aldri hadde tatt på deg en pysjbukse om det ikke var populært å bruke dem, men det kommer du vel til å nekte for :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...