TST Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 En av fire nye kampanjer. Se videoen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg gleder meg til å spille som norske vikinger jeg. Her skal både skotter og engelskmenn få en smak på vikingenes mot og brutale styrke. Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det blir tøft å spille som viking ja! Har brukt en god del nettet på orginalen, så med denne tileggspakka ser det ut til at det kan bli lite søvn Lenke til kommentar
aqwis Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) veldig likt de andre rome total war synts jeg... men det virker fett dette her Endret 4. juli 2007 av aqwis Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 La det være nevnt at dette er en ekspansjon til Medieval 2: Total War. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 En tilleggspakke som kanskje får meg til å ta opp spillet igjen. Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Sikle sikle må si jeg liker å lese beskjeden "The King of Norway has arrived" i et Total War spill! Edit: trykkleif Endret 5. juli 2007 av Toxin Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg kjenner jeg får frysninger på ryggen når de sier "The Norwegian hordes" Gleder meg til dette spillet. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hehe fikk et litt stikk av nysgjerrighet med en gang jeg så Norge ble innblandet. Må nok ta dette opp fra spillhyllen ja Lenke til kommentar
E23Dude Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Sikle sikle må si jeg liker å lese beskjeden "The king of Norway has arrived" i et Total War spill! 9002352[/snapback] Har drømt om den beskjeden i ett Total War spill litt for lenge no no kan de iallefall realiseres Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 http://www.youtube.com/watch?v=uhJhbG8Y1xI Følg linken for gameplay trailer nummer 2 om 'The Teutonic Campaign'. Må si at jeg først ikke syntes denne kampanjen appellerte så veldig til meg (selv om jeg elsker korsfarere), men nå ser dette riktig så interessant ut. Liker at om Danmark kan ta over skandinavia, så kan de danne Kalmar unionen og de får tilgang til 'new powerful Norwegian units'...Skal si de er rause med oss nordmenn nå for tiden Hanseaterne eg også med, det liker jeg. Ps. denne filmen ligger jo på youtube og har ikke så god kvalitet, men den dukker vel opp i bedre oppløsning senere. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Gleder meg nesten mest til Crusades Campaign. Knights i korstogsfarer rustning er så forbanna fet. Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ja enig, men var jo en korsfarer-orden teutonerene og. Mesten litt fetere med svart med hvitt kors og, tempelridderne er blitt så klisjé Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ja enig, men var jo en korsfarer-orden teutonerene og. Mesten litt fetere med svart med hvitt kors og, tempelridderne er blitt så klisjé 9014198[/snapback] Ja kanskje , men temperriddere var ikke noen kjerringer akuratt og er forbanna fete fortsatt:D Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hehe enig...middelalderen er så definitivt den mest interessante historiske epoken for min del. Ps. Svart på hvitt mente jeg. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) fy faen, har akkurat fått interesse for vikingtiden, og skulle leite etter AKKURAT et sånt spill, skal definitivt kjøpe total war 2 for denne ekspansjonspakken. Var redd for at dette var en gammel topic siden jeg googla. Men sikle sikle EDIT: EKSTASE! Endret 6. juli 2007 av thadon Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Pathfinder var en artig dog ikke toppklasse film om vikingene i USA. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hehe enig...middelalderen er så definitivt den mest interessante historiske epoken for min del. Ps. Svart på hvitt mente jeg. 9018177[/snapback] Jeg er personlig mer intressert i Romerriket, men middelalderen er også ekstremt spennende. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Gleder meg til dette. Har vært en ivrig tilhenger av Total War-spillene helt siden Shogun. Det er bare en ting jeg håper de har fikset, og det er units som bruker gevær/pistoler. I virkeligheten var ikke de første krutt-våpenene i nærheten så bra som det de er i Medieval-spillene. Ellers håper jeg at de lager et nytt Shogun-spill snart. Dette er en setting vi ikke ser så ofte i spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg