Gå til innhold

Trailer: Medieval II: Total War Kingdoms #2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikle sikle :) må si jeg liker å lese beskjeden "The king of Norway has arrived" i et Total War spill!

9002352[/snapback]

Har drømt om den beskjeden i ett Total War spill litt for lenge no no kan de iallefall realiseres :p:wee:

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=uhJhbG8Y1xI

Følg linken for gameplay trailer nummer 2 om 'The Teutonic Campaign'. Må si at jeg først ikke syntes denne kampanjen appellerte så veldig til meg (selv om jeg elsker korsfarere), men nå ser dette riktig så interessant ut.

Liker at om Danmark kan ta over skandinavia, så kan de danne Kalmar unionen og de får tilgang til 'new powerful Norwegian units'...Skal si de er rause med oss nordmenn nå for tiden :D

Hanseaterne eg også med, det liker jeg.

Ps. denne filmen ligger jo på youtube og har ikke så god kvalitet, men den dukker vel opp i bedre oppløsning senere.

Lenke til kommentar
Ja enig, men var jo en korsfarer-orden teutonerene og. Mesten litt fetere med svart med hvitt kors og, tempelridderne er blitt så klisjé :p

9014198[/snapback]

Ja kanskje :D, men temperriddere var ikke noen kjerringer akuratt og er forbanna fete fortsatt:D

Lenke til kommentar

fy faen, har akkurat fått interesse for vikingtiden, og skulle leite etter AKKURAT et sånt spill, skal definitivt kjøpe total war 2 for denne ekspansjonspakken.

Var redd for at dette var en gammel topic siden jeg googla.

Men sikle sikle

EDIT: EKSTASE!

Endret av thadon
Lenke til kommentar
Hehe enig...middelalderen er så definitivt den mest interessante historiske epoken for min del.

Ps. Svart på hvitt mente jeg.

9018177[/snapback]

Jeg er personlig mer intressert i Romerriket, men middelalderen er også ekstremt spennende.

Lenke til kommentar

Gleder meg til dette. Har vært en ivrig tilhenger av Total War-spillene helt siden Shogun.

Det er bare en ting jeg håper de har fikset, og det er units som bruker gevær/pistoler. I virkeligheten var ikke de første krutt-våpenene i nærheten så bra som det de er i Medieval-spillene.

Ellers håper jeg at de lager et nytt Shogun-spill snart. Dette er en setting vi ikke ser så ofte i spill.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...