Gå til innhold

Test: Nokia 6120 Classic

Anbefalte innlegg

Hei hei

Pappa sin 6120 C, har også dette problemet med at bakdekselet slarker. Rikker seg ca 1 mm frem og tilbake hele tiden, og det er ganske irriterende i lengden. Jeg bruker den ganske mye, siden det var egentlig jeg som skulle få den, men jeg ville heller beholde min 6280 pga videokvaliteten.

Jaja, men du er hvertfall ikke den eneste som har problemet, det var det jeg ville poengtére hvertfall :yes:

Pappa knuste skjermen på sin nå, så hvis han skal levere den til reparasjon, tror jeg at han kommer til å si at de også skal fikse slarken i baksekselet også. Men jeg ville ikke levert den inn og betalt noen hundringser bare pga det lille problemet dersom det ikke var noe annet som var galt. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dekselet mitt sitter som bolta.. :hmm:

9414658[/snapback]

Heldigris... Mitt sitter også fast, men det er den slarken som er irriterende, men jeg begynner å bi vant til det. Men ville vært deilig å slippe å kjenne dekselet bevege seg hver gang jeg skal taste noe...

9415769[/snapback]

Ja, er enig, irriterende, sånne småting. Mitt sitter altså bom fast, selv om jeg prøver å rikke det. Nesten vanskelig å få det av :p

Lenke til kommentar
Ser på Nokia-siden en av dere linket til. Der står ikke 6120 C nevnt som støttet av lydadapteren "AD-46". Er det noen her som faktisk har kjøpt denne eller en annen lydadapter?

9421380[/snapback]

Nei, tror ikke det finnes en orginal overgang 6120 C. Jeg har forhøt meg flere steder, men det finnes ikke. Dette er fordi telefonen har tre plugger, en til lader, en til hodesett og en til USB. Alle andre Nokia-telefoner skal ha bare en plugg til at. Derfor skal jeg i helgen se meg om en 3,5 mm overgang...

Lenke til kommentar
Ser på Nokia-siden en av dere linket til. Der står ikke 6120 C nevnt som støttet av lydadapteren "AD-46". Er det noen her som faktisk har kjøpt denne eller en annen lydadapter?

9421380[/snapback]

Nei, tror ikke det finnes en orginal overgang 6120 C. Jeg har forhøt meg flere steder, men det finnes ikke. Dette er fordi telefonen har tre plugger, en til lader, en til hodesett og en til USB. Alle andre Nokia-telefoner skal ha bare en plugg til at. Derfor skal jeg i helgen se meg om en 3,5 mm overgang...

9422810[/snapback]

Man sitter altså igjen med "ræva" lyd i mp3-spilleren om man velger 6120 C? Æsj. Var egentlig ganske sikker i mitt valg av telefon, men nå ble jeg usikker.

Lenke til kommentar
Hvis du går inn på cden så følgte med telefonen stod det om et adapter i en av menyene.

9426884[/snapback]

Finner det ikke på CD-en, kunne du funnet et nettsted med info om denne adapteren?

Synthem:

For all del, kjøp telefonen. En uorginal overgang koster kun 100 kr, og telefonen støtter AD2P. MP3-en er ikke til å skryte av, jeg savner spolefunksjonen men ellers er det ikke noe å klage på borsett fra det "løse" dekselet som egentlig sitter fast mer rikker seg noe så inn hel***. Telefonen er en av de kjappeste jeg har brukt, selv etter å ha instalert flere programmer. Og det blir ikke så mange fettflekker egentlig, de sees kun på den kromringen. Tastene er også bra, og lette å skrive med. Jeg anbefaler mobilen.

Lenke til kommentar

Hvordan er denne mobilen ved bruk av Opera Mini 3.1? Min Nokia E65 går tomt for minne etter ca 30 minutter med surfing grunnet dårlig minnehåndtering av javaprogrammer og da lukkes alt hvis jeg prøver å åpne f.eks. en innkommende sms.

Noen som surfer mye med Opera Mini 3.1 på sin Nokia 6120c. Lurer på om denne har forbedringer i javastøtten!?

Lenke til kommentar
Hvis du går inn på cden så følgte med telefonen stod det om et adapter i en av menyene.

9426884[/snapback]

Finner det ikke på CD-en, kunne du funnet et nettsted med info om denne adapteren?

Synthem:

For all del, kjøp telefonen. En uorginal overgang koster kun 100 kr, og telefonen støtter AD2P. MP3-en er ikke til å skryte av, jeg savner spolefunksjonen men ellers er det ikke noe å klage på borsett fra det "løse" dekselet som egentlig sitter fast mer rikker seg noe så inn hel***. Telefonen er en av de kjappeste jeg har brukt, selv etter å ha instalert flere programmer. Og det blir ikke så mange fettflekker egentlig, de sees kun på den kromringen. Tastene er også bra, og lette å skrive med. Jeg anbefaler mobilen.

9427230[/snapback]

Jeg har en følelse av at det er denne jeg kommer til å ende opp med, ja. Er det andre negative ting ved mp3-spilleren enn mangel på spoling? Selger f.eks. CDON disse uorginale overgangene du snakker om?

Lenke til kommentar

9426884[/snapback]

Synthem:

9427230[/snapback]

Kasta cden selv.. Har lett som en gal på nett nå, men finner ingenting. Så mulig jeg tok feil. Er i vertfall svært dårlig av Nokia å ikke kunne levere en bedre handsfree/overgang til headsett.

Lenke til kommentar
Vil f.eks. denne overgangen funke? Nå har forresten CDON fått inn mobilen på lager igjen.

9437185[/snapback]

Du linker ikke til noe, men her er en del oveganger:

https://prisguiden.no/fritekst_sok....d=3,5mm%202,5mm

Hvorfor kjøper du mobben på CDON, Amentio er billigere og bedre synes jeg da...

9438941[/snapback]

Amentio er vel faktisk dyrere, da. Og jeg skal ha en del annet hos CDON også. Det var denne jeg mente.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...