DoubleT091 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du kan også gratis laste ned endel programmer og spill: - Snakes - F-Secure - Mobile Search - Wireless Keyboard - WorldMate - Presenter - Nokia Maps 9299108[/snapback] Hva går Mobile-Search ut på? Og kunne vi alle fått en link til F-Secure, jeg har F-Secure på dataen og personlig liker jeg det bedre enn Norton Antivirus, så kunne du gitt oss en link? Og Presenter er vel noe som PowerPoint? Amentio har utsatt ETA-en på White til 22.08, noe som irriterer meg... 9299500[/snapback] Da laster vi ned Mobile Search... Installere ja... På memorystick... Installerer... 50%... 75%... "Installeringen er fullført!" Da skal vi se. Virker rett og slett som om det bare er en søkefunksjon for internett.. Jeg kunne velge mellom Yahoo og Windows Live som standard søkeleverandør, og etter en oppdatering kom også Gule Sider (norsk) med i søkeboksen, under navnet "Lokal". Men se her er det visst også en fin kartfunksjon. Denne virker tilsynelatende akkurat som Google Maps, og streamer materiale fra nettet når du beveger deg rundt/zoomer inn/ut i kartet. Nå etter jeg gikk ut og inn igjen i programmet får telefonen visst ikke "kontakt med serveren" (har prøvd tre ganger), noe som virker litt merkelig, da dette ikke var noe problem første gangen. Får ikke opp noe link til F-Secure, virker som om det er en lukka tjeneste for denne(?) telefonen. Ligger i en egen undermeny som blir oppdatert/synkronisert med en server, sånn at du kan se hva som ligger der og eventuelt laste ned (gratis). Power-Point-støtte ligger i QuickOffice. Presenter er tydeligvis et program som lar deg bruke telefonen som fjernkontroll, via blåtann, til en PC. Står at du kan bruke programmet til å "...control your desktop applications, such as slide presentations and music & DVD player applications in your PC." Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Glemte noen progs... I "Organiserer"-undermenyen finner du blant annet et omregningsprogram som vel er kjent i nokia-telefonene, og i "Media"-undermenyen ligger blant annet RealPlayer og Flash-spiller. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det du skriver gjør ventingen på mitt eksemplar enda verre. Nå gleder jeg meg sikkelig. Flott at F-Secure ligger inne, siden da evt man at mobilen er noenlunde trygg for virus... Hvordan fungerer flash-spilleren da? Man kan bare se enkle klipp som fra youtube eller? Real-player er digg å ha, trodde det ikke kom med denne telefonen, men det gjorde det. Konge! og jeg antar at stoppeklokke og nedtelling ikke er på mobilen? Har du testet HSPDA da? Beklager at jeg maser, men jeg vil vite mest mulig om telefonen før jeg begynner å bruke den... Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har ikke prøvd Flash-spilleren enda og det er visst ikke HSDPA-dekning her, men nå virker i hvertfall kartfunksjonen igjen (fikk ikke kobla seg til server i stad). Her er et par bilder fra kartet: Lenke til kommentar
DiDaDi Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Går det ann å bruke egne ørepropper med handsfree'en som følger med? Enten 2,5mm eller 3,5mm minijack. Hvis ikke har dere en handsfree å anbefale? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg fikk min mobil i dag, og da lurer jeg på en ting: Skulle det ikke følge med en 3,5 mm overgang? Min har det nemlig ikke... Den er White, men dette er jo standard? Legger ut to bilder av mobilen jeg. Sikkelig fin og classy, i white... Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Fulgte ikke med overgang her heller.. Ganske dumt i grunn. Hands-free'en som følger med egner seg godt til samtaler, men ikke noe videre til musikk.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Fulgte ikke med overgang her heller.. Ganske dumt i grunn. Hands-free'en som følger med egner seg godt til samtaler, men ikke noe videre til musikk.. 9350722[/snapback] Æsj, da blir jeg nødt til å kjøpe en overgang... Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Er redd for det.. Merkelig at det skal være så inn i satan vanskelig å sette en 3,5mm minijack i telefonene i steden for det pisset som er nå.. Er bra irriterende det der as.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ja, det er frustrerende. Jeg må bruke MP3-en til musikk nå, men det hadde vært fin å bruke mobilen siden jeg glemmer MP3-en ofte og lyden på det medfølgende headsettet er crappy... Men hvor kan man finne en overgang? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 En del overganger her, kanskje noen kan være det du er ute etter: http://www.nokia.no/phones/enhancements/in...bcat_id=1494992 Lenke til kommentar
Megatrond Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Vet noen om det går an å bruke "blitsen"/fotolyset som lommelykt? Eller om det evt finnes noe software som kan gjøre det? Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Vet noen om det går an å bruke "blitsen"/fotolyset som lommelykt? Eller om det evt finnes noe software som kan gjøre det? 9367923[/snapback] Vet ikke om det går an å få tak i noe prog, mn er ikke noe innebygd lommelykt-funksjon.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ahhh, da fikk jeg min og. Så utrolig glad for at jeg ventet på den hvite, veldig pen å se på. Tastene var ikke så ille som jeg hadde forventet heller bare bli litt mer vant med dem:D Utrolig kjapp og fin telefon absolutt. Og til en slik billig penge! Lenke til kommentar
DiDaDi Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Fikk min i går. Så langt er jeg veldig fornøyd. Kjapp og fin. Eneste minuset så langt er en elendig handsfree. Sliter også med at Windows Vista klager over at den ikke finner noen bluetooth drivere når jeg kopler den til, men alt fungerer fint etter det jeg har sett. Noen som har lignende problem? Finnes det noen program for synkronisering som ligner på myphoneexplorer eller fma? Er ikke helt fornøyd med PC Suite. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Dere som har kjøpt telefonen: Sliter dere med litt løst bakdeksel, det faller ikke av men det beveger seg opp op ned hele tiden ca 1-3mm opp og så det samme ned? Det er litt irriterende at hver gang jeg tar opp telefonen så sklir dekselet nedover.... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Nei, har ikke hatt det problemet, mitt bakdeksel sitter som et skudd. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Nei, har ikke hatt det problemet, mitt bakdeksel sitter som et skudd. 9403249[/snapback] Kan jeg klage på det, til butikken eller skal jeg bare la det være da? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du kan da ihvertfall høre med dem om dette er noe å klage på, jeg vil nok ikke tru du kommer så langt med litt slækt bakdeksel. Men for all del, send en email, gå på en lokal telefon sted å hør Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Du kan da ihvertfall høre med dem om dette er noe å klage på, jeg vil nok ikke tru du kommer så langt med litt slækt bakdeksel. Men for all del, send en email, gå på en lokal telefon sted å hør 9403975[/snapback] Jeg tror jeg are lar det være. Dekselet er jo ikke skadet og det sitter fast som det skal. Den skliingen får jeg overleve. Det er jo ingenting egentlig... Endret 1. september 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg