Gå til innhold

Sony PS 3 til 3000 eks frakt, god ide?

Anbefalte innlegg

Sitter og leser på ebay. Der er det mange priser på rundt 200-300 pund fra selgere som har gode feedbacks og dekning på paypal opptil 500 pund. Er det en dårlig ide å kjøpe disse? Er japanske versjoner så vidt jeg kan se, og de skal fungere med pal og norsk strøm i følge selger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorvidt det er en god ide for deg må du finne ut selv, men hvis du søker litt om å importere PS3 her på forumet får du listet en del aspekter du bør vurdere før du tar en avgjørelse. Husk også at ved slik import vil du bli nødt til å betale merverdiavgift ved innførsel.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si det er en god ide, men det er en vurdering du må ta selv. Du får mulighet til å spille PS3 spill. Men that's about it.

Japansk PS3 kan ikke:

Spille PAL PS2 og PS1 spill

Spille Sone 2 DVD filmer

Spille Sone B Blue Ray filmer

noe som gjør at du ikke kan bruke den samlingen du har opparbeidet deg på PS3en.

Hvis du da ikke har PS2 spill og DVDfilmer så er det ingen grunn til å ikke kjøpe.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke si det er en god ide, men det er en vurdering du må ta selv. Du får mulighet til å spille PS3 spill. Men that's about it.

Japansk PS3 kan ikke:

Spille PAL PS2 og PS1 spill

Spille Sone 2 DVD filmer

Spille Sone B Blue Ray filmer

noe som gjør at du ikke kan bruke den samlingen du har opparbeidet deg på PS3en.

Hvis du da ikke har PS2 spill og DVDfilmer så er det ingen grunn til å ikke kjøpe.

8999592[/snapback]

Vel å merke vil du gjerne ha både PS2 og DVD-spiller dersom du allerede har en samling :whistle: . Uansett, skulle ønske min ikke var sonelåst, siden jeg ikke har noen av delene som fungerer for tiden og den nye tven min uansett er ræva på oppskalering.

Lenke til kommentar
Vel å merke vil du gjerne ha både PS2 og DVD-spiller dersom du allerede har en samling  :whistle: . Uansett, skulle ønske min ikke var sonelåst, siden jeg ikke har noen av delene som fungerer for tiden og den nye tven min uansett er ræva på oppskalering.

8999641[/snapback]

Nettopp. Men vil du ikke heller ha en boks som kan gjøre alt, bedre.

Etter å ha spilt PS2 spill med oppskalering med HDMI kontakt. Så kan jeg ikke si at jeg savner PS2 med kompositt så mye.

Så jeg vil råde til å kjøpe en norsk eller europeisk PS3

Lenke til kommentar
Vel å merke vil du gjerne ha både PS2 og DVD-spiller dersom du allerede har en samling  :whistle: . Uansett, skulle ønske min ikke var sonelåst, siden jeg ikke har noen av delene som fungerer for tiden og den nye tven min uansett er ræva på oppskalering.

8999641[/snapback]

Nettopp. Men vil du ikke heller ha en boks som kan gjøre alt, bedre.

Etter å ha spilt PS2 spill med oppskalering med HDMI kontakt. Så kan jeg ikke si at jeg savner PS2 med kompositt så mye.

Så jeg vil råde til å kjøpe en norsk eller europeisk PS3

9000123[/snapback]

uk model kan fungere? :)

Lenke til kommentar
alle europeiske modeller skal virke ganske greit ja. Mens asiatiske og japanske kun er spillkonsoller her til lands....og jeg synes det faktisk er verdt å betale litt ekstra for å få alt i en boks, hvis man først skal ha en PS3.

9000271[/snapback]

Buuuhuuu! Jeg vil å få låst opp PSen min :cry:.

Edit: Klart, litt av problemet for min del er at "litt ekstra" er relativt... betalte 4300 eller noe for PS3+ 2 spaker & 3 spill.

Endret av Defekt
Lenke til kommentar

Jeg har sett på det nå, så jeg tror faktisk jeg skal vente noen mnd'er til. Går alt bra økonomisk så kjøper jeg den under løgnen at jeg trenger dvd spiller :) men jeg tror jeg skal vente litt, eller muligens kjøpe denne i Polen eller Tyskland når jeg er der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...