abene Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Mozilla har sluppet den sjette Alpha-versjonen av Firefox 3.0 - også forhåndsvisning av den syvende er klar. Les mer Lenke til kommentar
G Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er bokmerkesystemet mye bedre i den nye versjonen? Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg innstallerte prøveversjonen av Alpha 7 på den ene maskina her, men jeg kan ikke se noen umiddelbar forskjell på bokmerkesystemet egentlig? Hva er det egentlig forskjellen går på? Bedre automatisk sikkerhetskopiering av bokmerkene e.l? Hadde egentlig ventet noen flere muligheter når det gjelder bokmerkebehandling eller noe... men ser egentlig ikke noe som helst forandring her i forhold til firefox 2... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har noen andre opplevd at Ctrl+F(søk) ikke funker i hverken Gran Paradiso(Alpha) eller Minefield(Nightly)? Har ikke lyst å bytte til 3.0 før jeg får det fikset. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Er copy og paste bedre i Firefox versjon 2 eller 3? Har til tider slitt litt med å få den funksjonen til å fungere ordentlig i Firefox 1.5.x Det vil si at copy og paste kun fungerer tidvis. Copy og paste er jo essensiellt å ha muligheten for. Det er på Windows XP Home jeg har erfart det. Jeg lurer på om dette er noe Mozilla foundation er skyld i eller om det er noe problem med Microsoft sitt OS. Men jeg har ikke opplevd særlig problemer med copy og paste i andre programmer enn i Firefox da. Jeg er ikke alene om å oppleve problemet, for sjekk innlegget til Cleon: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=771581 Endret 5. juli 2007 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå