Gå til innhold

- Hver tredje 360 dør

Defekt

Anbefalte innlegg

Tall fra elektronikkbransjen avslører skyhøy feilprosent.

Selv om man skal ta det som står i itavisen med en solid klype salt, er dette forholdsvis dårlig nytt for Microsoft. Men, som PS3-eier synes jeg det er på tide dere også får litt problemer, siden vi stort sett må greie oss uten spill :innocent: .

Uansett, kilden: Hver tredje 360 dør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Microsoft bør jobbe med kundeservicen her til lands.

Jeg jobber i Norges største Elektrokjede der vi får inn flere xboxer hver uke. Dette er forsovet OK. Men når vi først skal ringe å bestille eske fra M$ må man først vente i 30 min før man til slutt blir satt over til et Engelsk kvinnfolk fordi ingen av de norske er ledige.

Nå har vi ventet i over 3 uker på en eske, vi har purret flere ganger, men ingen ting skjer.

Microsoft BØR skjerpe seg.

Lenke til kommentar
Tall fra elektronikkbransjen avslører skyhøy feilprosent.

Selv om man skal ta det som står i itavisen med en solid klype salt, er dette forholdsvis dårlig nytt for Microsoft. Men, som PS3-eier synes jeg det er på tide dere også får litt problemer, siden vi stort sett må greie oss uten spill  :innocent: .

Uansett, kilden: Hver tredje 360 dør.

8999150[/snapback]

Alternativet som du sier er jo PS3 til doble prisen, men uten spill.

Dog - lurer på om jeg skal lage en tråd som heter nesten det samme som din. Noe sånt som " Hver tredje tråd handler nøyaktig om det samma her og vi er lei".

Uansett, koselig å få besøk av PS3 eiere på 360 delen av forumet som kan fortelle oss om at konsollen vår sikkert snart går i stykker - hvis den ikke allerede har gjort det da. Men da veit vi jo om det, så da trengte vi jo egentlig ikke få vite det gjennom denne tråden, eller - hvordan blir nå dette igjen.. øh.

Lei.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Alternativet som du sier er jo PS3 til doble prisen, men uten spill.

Dog - lurer på om jeg skal lage en tråd som heter nesten det samme som din. Noe sånt som " Hver tredje tråd handler nøyaktig om det samma her og vi er lei".

Uansett, koselig å få besøk av PS3 eiere på 360 delen av forumet som kan fortelle oss om at konsollen vår sikkert snart går i stykker  - hvis den ikke allerede har gjort det da. Men da veit vi jo om det, så da trengte vi jo egentlig ikke få vite det gjennom denne tråden, eller - hvordan blir nå dette igjen.. øh.

Lei.

8999809[/snapback]

Jøss, det var da voldsomt til reaksjon. Personlig gir jeg egentlig en lang faen i om XBOXene henger sammen eller ikke. Det var hovedoppslaget på en av landets største IT-relaterte nettaviser, og det er veldig relevant for XBOX360 ==> det burde være relevant å kommentere her. Hvis du leser innlegget mitt en gang til vil du kanskje se at jeg ikke hoverer nevneverdig eller noe - jeg er ikke i tvil om at 360 besitter en masse kvaliteter (oppfatningen min er at per i dag er 360 et LANGT bedre kjøp enn PS3). Likevel er det oppsiktsvekkende og absolutt verdt å kommentere når det antydes at så mange som 30% av et masseprodusert teknologiprodukt er feilvarer.

Personlig er jeg bare glad jeg ikke kjøpte med meg import-360 fra Asia (hvilket jeg vurderte veldig sterkt), siden jeg hadde vært totalskrudd hvis den hadde røket. Håper bare ikke PS3 har noen latente feil som biter meg i ræva om noen måneder!

Lenke til kommentar

Denne saken er allerede diskutert. Men med en annen kilde. Da ITavisen kun av oversatt en engelsk side sin artikkel.

Den tråde ble stengt for at diskusjonen gikk over styr, og ser ikke hvordan det skulle være noe annet med denne. Derfor stenges tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...