Magganosa Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Heisann:) Har du lyst å lage et spill for meg? Hvis du kan så send en privat melding eller post det her:) Jeg blir svært takknemmelig om du kunne gjøre dette:) Hilsen Magganosa Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Gidd å skriv post på både C#, og C/C++ med samme posten om at noen skal bruke lang tid på å lage et spill til deg gratis. Lær deg programmering selv Lenke til kommentar
Magganosa Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Gidd å skriv post på både C#, og C/C++ med samme posten om at noen skal bruke lang tid på å lage et spill til deg gratis. Lær deg programmering selv 8999036[/snapback] Jeg har prøvd Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hva får folk til å si "lag et spill til meg", sånn helt uten videre? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hva får folk til å si "lag et spill til meg", sånn helt uten videre? 8999465[/snapback] Følger deg på den. Det er snakk om ukevis med programmering, ukevis med modelering og ukevis med teksturering. Også går det gjerne en god del dager bort til planlegging også. Ukevis kan også bety måneder(eller år!). Tror ingen gidder å sette sammen et team bare fordi du lagde en liten linje på et forum "lag et spill til meg". Dessuten, hvordan vet folkene hva de skal lage? Du har jo ikke satt noen kriterier i det hele tatt. Mitt tips til deg: Lær deg programmering Lær deg litt moddelering Lær deg teksturering Så lager du et lite spill eller fem, prøver å skaffe deg en jobb hos et eller annet mod-team eller nullprofit spill-team, og fra der må du nesten bare ta det som det kommer. Utdanning innen dette er heller ikke å forakte. Endret 4. juli 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg tror det beste er å lære seg å prgrammere ja. Og om noen ville lage et spill, er det ikke sikkert at det er noe du liker. Med mindre du er forbredt på å betale folk for å lage ditt spill da, noe som nok blir dyrt. Jeg har selv tenkt på kanskje å starte på å lage et spill, men om det eventuelt kommer til noe som er spillbart vet jeg ikke, heller ikke om jeg ville kommet langt nok til at jeg synnes det er noe å legge ut på internett. Lenke til kommentar
Magganosa Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Hva får folk til å si "lag et spill til meg", sånn helt uten videre? 8999465[/snapback] Følger deg på den. Det er snakk om ukevis med programmering, ukevis med modelering og ukevis med teksturering. Også går det gjerne en god del dager bort til planlegging også. Ukevis kan også bety måneder(eller år!). Tror ingen gidder å sette sammen et team bare fordi du lagde en liten linje på et forum "lag et spill til meg". Dessuten, hvordan vet folkene hva de skal lage? Du har jo ikke satt noen kriterier i det hele tatt. Mitt tips til deg: Lær deg programmering Lær deg litt moddelering Lær deg teksturering Så lager du et lite spill eller fem, prøver å skaffe deg en jobb hos et eller annet mod-team eller nullprofit spill-team, og fra der må du nesten bare ta det som det kommer. Utdanning innen dette er heller ikke å forakte. 8999504[/snapback] Vet noen om en norsk side man kan lære seg programmering eller en engelsk? (Helst norsk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg