texaco Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Synes filmen var god jeg, den var akkurat sånn den skulle være. sikkert sagt før men trekker frem at folk blir lett bortskjemte med filmer som skal ha dyp mening man trenger spade til å grave frem med. Hvis man ikke fikk med seg hypen på 80tallet så sitter man kanskje der med litt utålmodighet ovenfor visse ting i filmen, men vi som hadde hypen inni oss satt ihvertfall utålmodig da herr optimus transformerte seg første gangen. herrlich. som anmledelsen sa, en god popkorn film med mye gøyalt snadder for oss 80talls barn. kan også trekke frem at det de kaller "livssparken" (det optimus og gjengen har i brystet) er grunnen til at jazz tar kvelden når megatron river han i to biter og han lekker ut denne "livssparken". du ser det også på megatron da rett før kuben absorberes i han at han lekker han også. Bumblebee mister bare beina fra kneet og ned. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hvis man har sett pilotepisodene til transformers g1 (episode 1-3) vil man se at det er visse likheter med slutten på de og denne filmen. (det at decepticons dumpe si havet og slikt). Lenke til kommentar
Rujahu Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Så filmen her sist fredag og må si jeg elsket den. Historien er så som så, men det er heller ikke poenget med filmen. Det er rå action fra begynnelse til slutt, og hele filmen er krydret med gode kommentarer. Lenge siden jeg har vært på en kino der folk har ledd så ofte, og så godt. Jeg er i allefall glad jeg tok meg turen til kinoen, og ikke lastet den ned, for dette er kino film deluxe. Action scener med buldrebass og latter blant andre når scenene er komiske. Absolutt verd de 90kr det koster å komme inn. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det tok sin tid, men endelig fikk jeg sett den. Må si jeg hadde ganske lave forventninger når jeg entret salen, og jeg ble positivt overrasket. Normalt sett preller action-filmer av meg som for banale, men transformers klarte å skjule sin idioti med glimrende action. Den var verdt de 80 kronene, men jeg kommer ikke til å aktivt ville se den igjen. Det er egentlig den action-filmen jeg har fått minst noia av på kino siden The Matrix tror jeg. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Endelig fått sett denne jeg også og likte utrolig godt hva jeg så, men hadde en del ting å peke på som andre før meg i tråden også har gjort. Spesiellt Devestator som tanks?? Og når de lagde filmen pratet de om masse forskjeller og pga det kunne de ikke ha med Soundwave osv.. Men allsparck kan de gjøre om fra en diger bygning til en legokloss... Irriterte meg litt egentlig da jeg virkelig hadde ønsker om å se Soundwave i filmen. Får satse på en 2'er istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg