Kuuket Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hei, ja som tropic sier så fikk jeg og noen til problemer på LAN. Vi spilte som sagt Counter Strike 1.6, da vi trykka "New Game" Så lukka CS seg og det kom opp "Fatal Error - NET_SendPacket ERROR: NO ERROR" Dette skjedde hele tiden, bortsett fra på starten. Mvh Stefan EDIT: Kan dette ha noe med nettverket og gjøre? Endret 4. juli 2007 av PoWerRaZer Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 http://www.catchgamer.no/?module=forum&f=t...&threadId=77763 Hvilken router har dere? Lastet noen ned mens dette skjedde? Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Vi hadde Asus GIGAX1024, dette var et offline LAN, vi dro filer og sånn over fra hverandre da det skjedde ja. EDIT: skrive feil : P Endret 4. juli 2007 av PoWerRaZer Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ja det som skjer er at trådløsforbindelsen svikter når det blir for mye trafikk (blir dårlig ping). Så bare husk at enten så spiller man eller så overfører man filer. Skal dere gjøre mye på en gang så må det nok kablet nettverk til Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Det var kablet nettverk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 OK, jeg tullet meg visst bort i den linken jeg gav deg. Det samme gjelder nok for kablet bare trafikken blir stor nok. Problemet ligger i at routeren ikke prioriterer CS 1,6 og dermed så tar det lang tid før spillpakkene kommer fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå