Gå til innhold

Hvilken server er folk på?


Anbefalte innlegg

Men seriøst.. Ikke gank Tessaytøs. Jeg rerolla fra PvE server. Jeg har svakt hjerte.

9004286[/snapback]

 

Spiller ikke nå om sommeren så skal nok ikke ganke så mye da. Når høsten kommer hehe... *gni seg i hendene*

 

Neida, er ikke typen som ganker alt jeg kommer over. Jeg var skikkelig drittsekk engang. Hadde løpt ut av portalen og var på vei til Fly Path'en i Blasted Lands. Så en 50 horde som grinda. Han vinka til meg og jeg gikk av hesten rolig. Gikk sakte bort til han før jeg fyrte av en 3000 hit Shadow Bolt. Fikk litt dårlig samvittighet :blush:

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men seriøst.. Ikke gank Tessaytøs. Jeg rerolla fra PvE server. Jeg har svakt hjerte.

9004286[/snapback]

 

Spiller ikke nå om sommeren så skal nok ikke ganke så mye da. Når høsten kommer hehe... *gni seg i hendene*

 

Neida, er ikke typen som ganker alt jeg kommer over. Jeg var skikkelig drittsekk engang. Hadde løpt ut av portalen og var på vei til Fly Path'en i Blasted Lands. Så en 50 horde som grinda. Han vinka til meg og jeg gikk av hesten rolig. Gikk sakte bort til han før jeg fyrte av en 3000 hit Shadow Bolt. Fikk litt dårlig samvittighet :blush:

9004322[/snapback]

Ikke få det =p Alle ganker jo en liten stakkar en gang i blant.

 

Selv kommer jeg nok til å ta litt "hevn" når jeg dinger 70.

Lenke til kommentar

Har dotta hver horde jeg har fått øye på. Ble slakta 3 ganger av 3 forskjellige i et forsøk på å komme meg på båten i Booty Bay tidligere idag. Har slått ned 4-5 random hordes idag. En slapp unna. En 22 mage som blinka som en idiot bortover. Slapp unna med 10+ hp =P

 

Pleier aldri å ganke really. Men idag var jeg pissed

 

 

Forøvrig på Stormreaver

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Holder til på Grim Batol :)

En del av den store gjengen som migrerte fra Burning Blade back in the days. :p

9007458[/snapback]

Dere skulle migrert til Trollbane heller ;P

Lenke til kommentar
Boogieman,05/07-2007 : 12:25]Holder til på Grim Batol :)

En del av den store gjengen som migrerte fra Burning Blade back in the days. :p

9007458[/snapback]

Dere skulle migrert til Trollbane heller ;P

9007736[/snapback]

Var vel bare Nordlys og noen få andre som migrerte til Lolbane. :p Vi blei igjen på BB pga communityen.. Og da 90% av BB migrerte til GB, ble vi med. :p

BB communityen > all :D

Lenke til kommentar

Hvordan går det med dere rerollere på Sylvanas?

Tenkte jeg skulle starte horde selv, og jeg vet at hvis jeg skal levle på en server uten NOEN jeg kan snakke meg, gir jeg opp ganske fort, så hadde det vært noen mulighet for å få en liten invite til <Drøm>? :D

 

Har en UD Mage der (startet nettopp, level 1) som heter 'Sadpanda' :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...