Gå til innhold

Logitech Cordless Desktop Optical

Anbefalte innlegg

Hallo, håper det er noen her som kan komme med noen tips.

Jeg kjøpte for 5.5 år siden, den 13.01.02 for å være nøyaktig, Logitech Cordless Desktop Optical pakke til den store pris av 1200,-

Som da føltes som endel penger for et tastatur (musa var som kjent ikke mye å skryte av), men har nå brukt det hardt i 5.5 år, og det fungerer fortsatt helt 100%. Men er litt redd det snart ikke tåler mer bruk.

Spørsmålet da, er om noen vet om en butikk eller et sted jeg burde titte for å evt finne likt tastatur, gjerne hele pakken med mus osv.

For de som ikke husker tastaturet, for Logitech har lansert minst 3-4 andre tastaturpakker med samme navn etter dette, så er det dette som HW hadde en test av noen år tilbake.

http://www.hardware.no/tester/input/logite...optical/15456/1

Grunnen til at jeg ønsker det samme, er at de senere versjonene med trykk knapp for volum i stedet for hjul f.eks, ikke er like å skrive på, eller så jeg innbiller meg etter å ha prøvd de, og endel andre jeg ikke har likt.

Så om noen har noen forslag eller linker til hvor jeg kan finne likt, si gjerne ifra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et helt likt tastatur hjemme. 2 stk faktisk.

Ta det over PM om det er noe rundt det du lurer på.

Da kjøp/salg ikke er lov her på forumet.

Jeg lette litt rundt på div nettbutikker for deg, men fant ikke akkurat den varen du ønsker. Da tror jeg det beste er å dra på en bruktforhandler. F.eks finn.no eller QXL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...