magnus85 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Ny nokia N65 piper med høy frekvens, dvs holder du den intil øret etter du har åpnet flipen hører du en jeg vil kalle det en høy frekvens av en slags pipelyd, er det noe feil på telefonen?? Noen som har vært borti dette? Telefonen er en uke gammel, har ikke forsøkt med gjenoppretting. EDT: Må også informere om at lyden forsvinner helt da jeg lukker dekselet eller venter ca 10sekunder med og taste noen knapper. Endret 4. juli 2007 av magnus85 Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Det sansynligvis backlighten der piper. Min E65 gør det ikke, men samtlige N95'er jeg har testet har samme ulyd. Du kan jo altid prøve med service. Endret 4. juli 2007 av gladmobilja Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Det sansynligvis backighten der piper. Min E65 gør det ikke, men samtlige N95'er jeg har testet har samme ulyd. Du kan jo altid prøve med service. 8998810[/snapback] Backtight vil si? Kommer ut av hoved høytaleren Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Beklager, BACKLIGHT'en kan give en hyletone gennem højtaleren. Se om den ikke forsvinder når lyset slukkes i skærmen. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Beklager, BACKLIGHT'en kan give en hyletone gennem højtaleren. Se om den ikke forsvinder når lyset slukkes i skærmen. 9002805[/snapback] Korrekt..Er det på noen mulig måte mulig og få deaktivert det lyset for den lyden er RIMELIG irriterende..kun hatt telefon ei uke og den begynner gå meg på nervene.. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er det E65 det er snakk om? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Er det E65 det er snakk om? 9006457[/snapback] E65 ja.... Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg ville altså bare have levert den til service eller hvis købt i netbutik brugt angreretten. Du kan skrue backlighten af i settings, men du vil savne den... Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Har heller ikke lys på tastene 1-9 * # så virker som det er noe feil med den ja, kjøpt i butikk så angretten utgår desverre.. Sende inn på service nå kan jeg vente år med og få den tilbake igjen tenker jeg, sommerferie og alt.. Hvordan skru av backlight? Tror ikke man får gjort dette. Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Prøvede lige med min egen E65 og nej, du kan kun justere den ned til 5 sekunder. My bad.. Selvfølgelig kedeligt at skulle undvære mobilen i ferien, men gå ind på Nokias hjemmeside og find dit nærmeste service værksted og send direkte til dem (ring først). Så springer du i hvert fald butikken over.. Har aldrig ventet mere end 14 dage på en tlf. når det er blevet gjort sådan (men det er selvfølgelig ingen garati for dig . Held og lykke. Det ER en fin telefon når den virker! Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Prøvede lige med min egen E65 og nej, du kan kun justere den ned til 5 sekunder. My bad..Selvfølgelig kedeligt at skulle undvære mobilen i ferien, men gå ind på Nokias hjemmeside og find dit nærmeste service værksted og send direkte til dem (ring først). Så springer du i hvert fald butikken over.. Har aldrig ventet mere end 14 dage på en tlf. når det er blevet gjort sådan (men det er selvfølgelig ingen garati for dig . Held og lykke. Det ER en fin telefon når den virker! 9010879[/snapback] 14dager er også for meg for lenge.. liker heller ikke ha en telefon hvor jeg vet er blitt åpnet og fiklet med, selv ikke kun om det gjelder for autoriserte service verksteder..men men..synes nå butikken kunne gitt meg en ny jeg da..selv om ikke kravet er der..pleier som regel handle fra nett så .. Lenke til kommentar
VanOrton Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Pipelyden får du nok ikke vekk. Jeg leverte min inn, men fikk bare beskjed fra verkstedet om at det er strømforsyningene til tastaturlyset som lager lyden... er vist ikke noe å gjøre med det! Samme problem på nokia n70 Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Pipelyden får du nok ikke vekk. Jeg leverte min inn, men fikk bare beskjed fra verkstedet om at det er strømforsyningene til tastaturlyset som lager lyden... er vist ikke noe å gjøre med det! Samme problem på nokia n70 9018831[/snapback] Levert inn på service nå så får jeg se.. Da snakker vi garantert ikke om samme pipelyd, den er høyfrekvent og plagsom til de grader..Regner med jeg får ny... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå